Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
(Mijn moeder is jammer genoeg al overleden, maar ik wens mijn vrouwtje iedere dag een mooie dag toe.)
Mijn moeder is maar 51 jaar geworden Jazzaddict.
En ik heb het in dit verband nooit over commercie en zeker niet over de "platte"...
Dat is aan mij niet besteed.
moederdag en vaderdag en grootmoederdag en grootvaderdag zijn zeker en vast uitvindingen van de commercie
nu zijn alle uitvindingen van de commercie niet even slecht, en een herinnering om aan vader en moeder en grootmoeder en grootvader eens extra te denken kan soms hulpzaam zijn. Indien het niet nodig is, des te beter...
Mijn moeder is maar 51 jaar geworden Jazzaddict.
En ik heb het in dit verband nooit over commercie en zeker niet over de "platte"...
Dat is aan mij niet besteed.
Ik wil je geenzins beledigen, maar het bestaat nog maar een goede 100 jaar. Of waren er vroeger geen moeders misschien ?
Vandaar dat ik het platte commercie noem.........
Ik wil je geenzins beledigen, maar het bestaat nog maar een goede 100 jaar. Of waren er vroeger geen moeders misschien ?
Vandaar dat ik het platte commercie noem.........
ja hoor, vroeger waren er ook al moeders, de viering gaat zelfs terug tot 1644.
grt,bouk.
ja hoor, vroeger waren er ook al moeders, de viering gaat zelfs terug tot 1644.
grt,bouk.
uit Wikipedia :
"Moederdag werd in 1908 bedacht door Anna Jarvis uit West Virginia in de Verenigde Staten. De feestdag heeft zich in zijn huidige vorm vanuit de Verenigde Staten over de rest van de westerse wereld verspreid."
uit Wikipedia :
"Moederdag werd in 1908 bedacht door Anna Jarvis uit West Virginia in de Verenigde Staten. De feestdag heeft zich in zijn huidige vorm vanuit de Verenigde Staten over de rest van de westerse wereld verspreid."
Deze link wijst naar de moederdag die valt op de 2de zondag van mei
De moederdag op 15 augustus bestaat al veel langer en heeft zen oorsprong uit het katholiek geloof, deze moederdag word nog in de prov Antwerpen gebruikt
Comment