Het zal je maar overkomen, je oude toestel (wat eigenlijk al rommel was en compact) doet het niet meer en je geeft het binnen voor herstelling. Een tijdje later informeer je naar de stand van zaken en krijg je de mededeling dat het toestel zoek is. Niet meer in de winkel, niet in de fabriek, enfin, nergens meer te bespeuren. Krijgt de gedupeerde een nieuw toestel van Sony, de DSLR A100K. Ik ken het toestel niet maar door vluchtig de gegevens te bekijken op de site van Sony moet ik toch wel zeggen dat ze... goed af is!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vervangtoestel
Collapse
X
-
-
-
Re: vervangtoestel
meent ge dat nu?
Ik heb hier ook nog wel een paar sony compactjes liggen.
Comment
-
begin citaat: Ik had laatst een fototoestel die kapot was binnen gedaan bij K. Ze konden hem herstellen maar het ging heel duur uitkomen. Dus zei S. dat we hem dan gewoon zo terug wilden. Ze vonden hem opeens nie meer in de fabriek en ook in geen enkele winkel. S. heeft dan van z'n foert zitten maken en gezegd dat we dat echt erg vonden omdat er foto's van "grote emotionele waarde" opstonden, en nu heb ik van hen in de plaats... luister goed é...een digitale reflexcamera van 850 euro gekregen . Einde citaat
Ja, das waar...
Comment
-
Bangelijk
Veel plezier met u nieuw speelgoed.
Laat die foto's maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred. Bekijk berichtBangelijk
Veel plezier met u nieuw speelgoed.
Laat die foto's maar komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk berichtIs mij niet overkomen, maar een vriendin van me.
Comment
-
Wie doet z'n toestel nu binnen ter herstelling met die foto's erbij? Die verkoper heeft zich laten vatten.
Dave
Comment
Comment