Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groot lot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groot lot

Dit om jullie te melden dat ik het groot lot gewonnen heb! Ik ben aangeduid als voorzitter van een stembureau op 10 juni. Een hoop documentatie door te nemen, een hoop werk de dag zelf, de boel organiseren... Heeft iemand hier ervaring mee? Wat nuttige tips zouden welkom zijn. Als alles goed gaat, geen probleem, maar welke adders kunnen er onder het gras zitten...
    Bijzitters worden aangeduid, maar je moet wel zelf een secretaris en adjunct- secretaris zoeken niet het soort dingen dat je familie of kennissen aandoet, maar hoe vind je een capabele wildvreemde (nu ja, het is maar streepjes op een lijst zetten)? Tenzij een BD- lid uit het Leuvense zich geroepen voelt om aan de burgerplicht te voldoen voor een royale 22,50 € per dag + kilometervergoeding?

Re: Groot lot

Een dikke proficiat,sommige mensen brengen het toch ver hé,ze moeten er niets voor doen,het valt zo in hun schoot !!!
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Gelukzak. Jij weet tenminste wat doen de 10de juni
      Mvg Tim

Comment

alle proficiat
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Mijn mening :

Dat ze tijdens de verkiezingen een stembureau maken van stempelaars die na jaren nog steeds weigeren te gaan werken. In combinatie met eventuele vrijwilligers.Probleem opgelost en dan moeten ze de werkende vlaming zijn zondag niet afnemen!

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Mijn mening :

Dat ze tijdens de verkiezingen een stembureau maken van stempelaars die na jaren nog steeds weigeren te gaan werken. In combinatie met eventuele vrijwilligers.Probleem opgelost en dan moeten ze de werkende vlaming zijn zondag niet afnemen!

mir
            Ik ga ook reageren zoals collega jdm:
            "Allee proficiat"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
              Dit om jullie te melden dat ik het groot lot gewonnen heb! Ik ben aangeduid als voorzitter van een stembureau op 10 juni. Een hoop documentatie door te nemen, een hoop werk de dag zelf, de boel organiseren... Heeft iemand hier ervaring mee? Wat nuttige tips zouden welkom zijn. Als alles goed gaat, geen probleem, maar welke adders kunnen er onder het gras zitten...
              Bijzitters worden aangeduid, maar je moet wel zelf een secretaris en adjunct- secretaris zoeken niet het soort dingen dat je familie of kennissen aandoet, maar hoe vind je een capabele wildvreemde (nu ja, het is maar streepjes op een lijst zetten)? Tenzij een BD- lid uit het Leuvense zich geroepen voelt om aan de burgerplicht te voldoen voor een royale 22,50 € per dag + kilometervergoeding?
              Voorzie wat drinkgeld voor je stembureau, want de voorzitter trakteert op belegde broodjes en bijhorende vloeistof voor zijn werkmensen.

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Voorzie wat drinkgeld voor je stembureau, want de voorzitter trakteert op belegde broodjes en bijhorende vloeistof voor zijn werkmensen.
                Dus voor een pistolet en een pintje ga jij akkoord, Henri? Genoteerd!

Comment

Blijft een raar land dat België
                  http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk bericht
                    Blijft een raar land dat België
                    Is allemaal goed te verklaren maar ik ga niet meer beginnen.
                    Ben kritisch maar ik ben wel tevreden met mijn situatie
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

het is de prijs die we betalen voor de demokratie, gasten...
                      ik geef toe ik heb wel makkelijk praten, mij is het nog niet overkomen, en ik zou ook eens serieus foeteren, maar iemand moet het doen, hé
                      liever dat dan big brother die alles voor ons regelt!
                      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Ben kritisch maar ik ben wel tevreden met mijn situatie
                        Met citaat antwoorden
                        en houden zo!!
                        http://www.fotohans.eu

Comment

Working...
                        X