Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanted: Waalse tweedehands site

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wanted: Waalse tweedehands site

Regelmatig snuffel ik wat rond op 2dehands.be en konsoorten.
    Wat me opviel is dat de Franstalige kant van het land ondervertegenwoordigd is. Professioneel ben ik regelmatig op de baan aan de andere kant van de taalgrens, dus oppikken ginds is geen probleem.
    Iemand tips?

Merci Janvangent
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Re: Wanted: Waalse tweedehands site

Die mannen zitten allemaal op ebay. Als ik daar iets koop, is het meestal bij enen over de taalgrens
    To make your dreams come true, wake up

Comment

klopt.

met BD in de hand kom ik door het ganse land in vlaanderen, en avec ebay dans la main je vais outre-Quiévrain
      (de rijm is wat geforceerd maar na middernacht lukt het niet zo goed meer)
      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Lang leve Google: http://www.2ememain.be/ is de Waalsche versie van 2dehands. Veel plezier ermee!
        Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
          Lang leve Google: http://www.2ememain.be/ is de Waalsche versie van 2dehands. Veel plezier ermee!
          Bedankt, maar zover was ik ook al gekomen... Veel Waalse landgenoten zitter er helaas niet op...

Dus indien nog andere suggesties, graag!

JVG
          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Working...
          X