Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto jupiler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto jupiler

Voor op een uitnodiging ben ik op zoek naar een foto van een vers getapte jupilerpint. Ik heb al heel gezocht op het internet maar buiten enkele lage resolutiefoto's zoals deze:

Edit mod JLP: De foto's zijn niet door de topicstarter zelf gemaakt en zijn daarom achter deze en deze link geplaatst om copyrighttechnische redenen.

Ik zou zelf de foto willen maken maar mijn fotografisch talent en mijn fototoestel (sony P-10) zijn niet van hoogstaande kwaliteit.
    Nu is mijn vraag, heeft er iemand in het verleden al een goede foto gemaakt van een vers getapte jupilerpint en wil die deze foto met mij delen?

Alvast bedankt
    Last edited by JLP; 10 mei 2007, 16:12.

Re: foto jupiler

Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel (Gezocht - ChitChat).
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Comment

InBev! heeft daar een eigen site voor:

Buff Boyz is the UK's no 1 choice for buff butlers and naked butlers. Whether it is a birthday event, hen do, ladies' night, we make events special.

Gewoon doorklikken op Brands > Jupiler. Daar zou je een glas moeten vinden en in XL formaat moeten kunnen dowloaden. Ik weet niet of die resolutie voldoende is, maar ik neem aan dat je hen voor bijzondere doeleinden wel kan mailen.

Veel bedrijven beginnen ondertussen wel door te hebben dat een brand-site voor marketingdoeleinden erg interessant is. Wat je in welke situatie mag gebruiken wordt altijd goed omschreven.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Koop een paar bakken Jupiler, nodig wat vrienden uit, en maak er een gezellige avond van.
        Maak dan van elke pint die in het glas gegoten wordt een foto .

De laatste foto's worden waarschijnlijk dan wel minder bruikbaar, maar tegen dan zal je wel een paar goede foto's hebben .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Beter een perfect draft gebruiken, die pinten zijn schoner getapt
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            De laatste foto's worden waarschijnlijk dan wel minder bruikbaar, maar tegen dan zal je wel een paar goede foto's hebben .
            Nochtans ga je die laatste pinten mooier en mooier vinden....

Getapte pinten zijn de mooiste. Eén van de redenen is de temperatuur van het bier in de tapinstallatie.
            Maar dit kan je thuis perfect nabootsen.

Koop een paar bakken Jupiler, nodig wat vrienden uit,
            En zorg dat je flessen goed gekoeld zijn. Tussen de 4° en de 8° in dit geval (voor de foto).
            Reinig je glazen grondig, met detergent. Daarna spoel je ze twee keer met zuiver water. Voor een optimaal resultaat. En droog ze af (oppoetsen) met een zuivere handdoek. Een handdoek met een spoortje vet of ander vuil vernietigt je "reiniging".
            Zet je glazen ook koud. In de frigo , samen met de pintjes.

Als alles koud is vul je een glas met bier. Je zal misschien de inhoud nodig hebben van meer dan één flesje. Eén flesje om de pint te vullen, nog een slokje van de tweede fles om de kraag af te werken.

Let wel : de snelheid waarmee je de pintjes volgiet is van groot belang om een mooie en juiste schuimkraag te hebben.

Een beetje oefenen zal dus nodig zijn. Tot je het gewenste resultaat hebt.
            (Je goede BD vrienden zullen je wel helpen met de mislukte oefenglazen).

De ruimte waar je die glazen vult mag niet te koud , noch te droog zijn. Anders krijg je geen mooie condens aan de buitenkant van de glazen.
            (Ook hier zijn je 'vele' BD vrienden nuttig. Die helpen de kamer zowel op temperatuur als op vochtigheidsgehalte te houden ) Maar een waterverdamper en een beetje verwarming kunnen dat ook.

Vergeet niet om, zelfs met een pint van uren oud, eerst proef foto's te maken om de juiste instellingen, achtergrond, belichting enz.. te vinden.
            (En ook hier kunnen die BD vrienden van nut zijn. In het begin toch )

Veel succes

Skitch
            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Bedankt voor de tips, ik heb een hele mooie foto gevonden op de site die vicberger heeft doorgegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
                (Je goede BD vrienden zullen je wel helpen met de mislukte oefenglazen)
                Oorspronkelijk geplaatst door =Skitch
                Ook hier zijn je 'vele' BD vrienden nuttig.
                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
                (En ook hier kunnen die BD vrienden van nut zijn. In het begin toch )
                Ik stel voor dat dit dus een SD wordt. Vooral de opnames van de eerste 15 minuten zullen bruikbaar zijn.

Grts,
                Jurgen

Comment

Working...
                X