Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Tweedehands

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Tweedehands

Je moet dus betalen aan buySafe, als je toestel wil houden krijgt hij zijn geld. Wil je het niet krijg je je geld binnen de 3 dagen terug.

tja, handen afhouden, heb nog eens zo een verhaal gehoord.....
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Het zijn andere woorden maar het doet me toch ook aan de bekende oplichtersverhaaltjes denken. Ik zou het risico niet nemen want er zit een verdacht geurtje aan dit hele zaakje.
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

inderdaad, handen afhouden
        5DmkIII en wat glas

Comment

ach, ff tot in charleroi bollen en bekijken ?

zo groot is belgie nu ook weer ni.

mvg
          sven

800 euraliën voor iets waarvan ik daarstrax ne mail kreeg, promoprijs 1449€.. makes you wonder
          Canon Ixus V, Nikon D70, Nikon 18mm-70mm f3,5-f4,5, Nikon 50mm f1,8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svensven Bekijk bericht
            ach, ff tot in charleroi bollen en bekijken ?

zo groot is belgie nu ook weer ni.

mvg
            sven

800 euraliën voor iets waarvan ik daarstrax ne mail kreeg, promoprijs 1449€.. makes you wonder
            Als ik de reactie goed begrepen heb die fotofiel op zijn mail gekregen heeft dan zit de verkoper (zogezegd) in Londen en kan je de camera dus moeilijk bezichtigen en moet je hem op zijn woord geloven.
            Alles behalve normaal als je het mij vraagt.
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

stuur anders gewoon 800 euro naar mij, je zult evenveel camera krijgen als bij die persoon

mensen, dit is niet 99% maar 100% zeker oplichting.

Comment

Maar allé wat zeg jij nu, dit lijkt mij een 100% eerlijke zaak. De jongeheer heeft wel zijn rekeningnr zopas verandert, PM mij om zijn nieuw up to date rekeningnr te krijgen
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Zo zo! Er zijn hier dus effectief mensen die dergelijke advertenties ernstig nemen?

Eigenlijk zouden we met zijn allen telkens een tip naar de redactie moeten sturen als we zo'n oplichterij tegenkomen.... Ik heb het in ieder geval al enkele keren gedaan!

Comment

Ofwel vergist deze jongen zich van valuta en bedoelt hij Ponden... dan heb je zo'n 1200 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                      Zo zo! Er zijn hier dus effectief mensen die dergelijke advertenties ernstig nemen?

Eigenlijk zouden we met zijn allen telkens een tip naar de redactie moeten sturen als we zo'n oplichterij tegenkomen.... Ik heb het in ieder geval al enkele keren gedaan!

Euhm ik denk dat niemand ze ernstig nam hoor, ik zei gewoon dat ze er echt uitzag. Maar na de tekst eens goed te lezen Ik denk dat niemand hier ooit op zou reageren, ik vraag mij zelfs af of zon oplichters eigenlijk veel succes hebben.
                      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                        Als ik de reactie goed begrepen heb die fotofiel op zijn mail gekregen heeft dan zit de verkoper (zogezegd) in Londen en kan je de camera dus moeilijk bezichtigen en moet je hem op zijn woord geloven.
                        Alles behalve normaal als je het mij vraagt.
                        Naar Londen is wat anders, alhoewel er een Gilbert&George retrospectieve loopt in Tate Modern, het nuttige aan het aangename koppelen :-)

mvg
                        sven
                        Canon Ixus V, Nikon D70, Nikon 18mm-70mm f3,5-f4,5, Nikon 50mm f1,8

Comment

Het bod staat intussen al wel op 1000 € en ik neem aan dat er niemand gaat bieden voor de lol.

Paul

Comment

gewoon die kerel wat treiteren en een hoog bod uitbrengen
                            en dan zeggen enkel betaling bij levering of afhaling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                              Euhm ik denk dat niemand ze ernstig nam hoor, ik zei gewoon dat ze er echt uitzag. Maar na de tekst eens goed te lezen Ik denk dat niemand hier ooit op zou reageren, ik vraag mij zelfs af of zon oplichters eigenlijk veel succes hebben.
                              Maar, vermits je hier raad kwam vagen zat je er toch een beetje op te kwijlen, niet ?
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                                gewoon die kerel wat treiteren en een hoog bod uitbrengen
                                en dan zeggen enkel betaling bij levering of afhaling
                                Ene Lorenz (toch niet Gert Lorenz ? ) biedt 25000 euro.
                                Eigenlijk een goeie manier om zo'n oplichters een hak te zetten: een absurd hoog bod plaatsen, zodat niemand meer reageert.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...