Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Dat lijkt mij vrij goedkoop, al is de tekst nogal raar. Maar dit ziet er toch een vrij echte aanbieding uit. (Mss iemand dat er weinig van afweet of gestolen)
Dus voor mensen dat een d200 zoeken...
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Het lijkt een tekst die door één of andere vertaal-robot gedraaid werd, met zichtbare gevolgen. Gestolen goed en serienummer vermelden ? Dat zou pas dom zijn. :-)
Dat lijkt mij vrij goedkoop, al is de tekst nogal raar. Maar dit ziet er toch een vrij echte aanbieding uit. (Mss iemand dat er weinig van afweet of gestolen)
Dus voor mensen dat een d200 zoeken...
Adres is Charleroi, dus waarschijnlijk is de eigenaar franstalig. De tekst is duidelijk door een simpele 'web'-translator verwerkt. Vandaar de grappige vertaling. Of de prijs gerechtvaardigd is, is afh. van het aantal kliks, de leeftijd en garantie. Die kon ik niet terugvinden in de tekst. Persoonlijk, zou ik zoiets ter plaatse bekijken en zelfs niet onder rembours laten opsturen.
Wanneer je klikt op "FR" (bovenaan rechts) krijg je de Franstalige tekst, en die is iets beter verstaanbaar (voor wie Frans spreekt tenminste).
Het toestel heeft 1916 kliks op de teller.
Heeft die 800 Euro betrekking op body + lens 18-200 VR + flits SB600 + filters + CF kaartjes + tas, dan is dit werkelijk een nooit geziene buitenkans.
Vertaling lijkt mij letterlijk engels=>nederlands door de computer. Onlangs stond er op kapaza (dacht ik) ook een aanbieding van verschillende D200's aan interessante prijs; ik heb eens gemaild en antwoord gekregen, maar 'k vind het toch wat te riskant. Misschien is dit dezelfde aanbieder.
het niveau van de geest om aan de hete schoen vast te maken
hilarische vertaling...
Ik ga straks eens kijken of ze in de colruyt ook van die cokin appelsienen hebben
Serieus nu. Ga eens kijken als je in de buurt woont. Vraag wat zijn definitieve prijs is enz. ... Maar het blijft natuurlijk een risico. En dan is 800 euro veel weggegooid geld, niet?
kon het niet laten ff te mailen, en ik lag toch echt wel plat van 't lachen op zijn antwoord:
Hi,
The camera is in perfect conditions,no scratches. Used for less than 70 hours.It was purchased 4 months ago and is under Nikon Warranty.My selling price is € 800 which includes the shipping taxes and the insurance.I left the bike in buySafe custody because i am with work in London,UK for the next approximately 3 months and i am using buySafe services so I can have the bike sold without difficulty.If you are interested the deal will go strictly according to buySafe rules and policy.To start the official transaction, I need to know your full name and shipping details.As soon as I have this information, I will forward your details to buySafe and they will notify you with all you need to know about our transaction. You'll also receive important guidelines + instructions from buySafe regarding our transaction.You will have 14 days return policy, so you will have the chance to inspect the bike and inform them if you keep it or not. If you decide to keep it, they will release me the funds, if not, you will have a complete refund within 3 days. So I am waiting your email.
Comment