Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Incredimail probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Incredimail probleem

    Hey,

    Iemand die incredimail gebruikt voor haar mails heeft ergens een file gewist van dat prog. Nu krijgt ze natuurlijk geen toegang meer: fatal error, file missing....

    Ik zou het prog opnieuw willen installeren, maar ik ben bang dat ze alle mails zal kwijt zijn bij het overschrijven. Gisteren was ik op zoek om een backup te nemen van de mails, natuurlijk niet gevonden. Bij Outlook staan ze in outlook.pst, iemand een idee waar ze staan bij incredimail ?

    Bedankt.
    JP

  • #2
    Re: Incredimail probleem

    Zitten in .IMM en .IMH files. Er bestaat een (betalend) tooltje om de mails te recoveren.
    Ik raad al mijn klanten of om Incredimail te gebruiken, tenzij als Outlook add-in, omdat het zeer moeilijk is om die mails achteraf nog te converteren naar Outlook of Outlook Express.
    Overigens, backups maken is een goede gewoonte...

    Jos
    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

    Comment


    • #3
      Re: Incredimail probleem

      Bedankt Jos, zal er straks eens naar toe rijden en een poging wagen.

      Ik raad het ook af, maar iedereen doet natuurlijk zijn eigen zin. Die bijgeleverde animatie enzo oogt waarschijnlijk mooier hé.
      Outlook staat ook op haar PC, ik weet niet wat ze juist gedaan heeft (ze weet het zelf ook niet) maar alle mail komt toe in Incredimail. Volstaat het als ik Incredimail gewoon uninstal ? Of moet ik ook nog in het register prutsen ?

      Mvg.
      JP


      Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
      Zitten in .IMM en .IMH files. Er bestaat een (betalend) tooltje om de mails te recoveren.
      Ik raad al mijn klanten of om Incredimail te gebruiken, tenzij als Outlook add-in, omdat het zeer moeilijk is om die mails achteraf nog te converteren naar Outlook of Outlook Express.
      Overigens, backups maken is een goede gewoonte...

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Incredimail probleem

        Als de mails toekomen in Incredimail, heeft ze niet de add-in geinstalleerd maar de volledige versie. Er bestaat een tooltje dat Incrediconvert heet waarmee je de mails zou kunnen exporteren, maar ik heb er nooit mee gewerkt. Hier vind je meer uitleg.

        Beste is Incredimail verwijderen, ja. Heb even gezocht, maar kan zo direct de Incredimail plugin voor Outlook niet terugvinden, weet niet of ie nog bestaat.

        Jos
        Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

        Comment


        • #5
          Re: Incredimail probleem

          Bedankt voor de uitleg Jos. Ik zal zien dat ik het goed krijg.

          Mvg.
          JP



          Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
          Als de mails toekomen in Incredimail, heeft ze niet de add-in geinstalleerd maar de volledige versie. Er bestaat een tooltje dat Incrediconvert heet waarmee je de mails zou kunnen exporteren, maar ik heb er nooit mee gewerkt. Hier vind je meer uitleg.

          Beste is Incredimail verwijderen, ja. Heb even gezocht, maar kan zo direct de Incredimail plugin voor Outlook niet terugvinden, weet niet of ie nog bestaat.

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Incredimail probleem

            Eigenlijk heb ik weinig ervaring met Incredimail (dwz ik gebruik het zelf niet), maar een tijdje geleden heb ik iemand moeten helpen die problemen had met zijn incredimail. Mails kwamen toe bij Scarlet, Skynet, enz. mailadressen, maar niet bij Telenet adressen. Na wat zoeken bleek dat wanneer je bij Incredimail een background toevoegd dit door Telenets Spamfilter als Spam wordt aanzien. Dus wanneer de ontvanger zijn AntiSpam filter van Telenet heeft opstaan, komen deze mails niet binnen. Lijkt me leuk. Wanneer er geen achtergrondje werd gebruikt was alles normaal.

            Maar mijn conclusie na dat avontuur was: geen incredimail.

            Iemand juist een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van bovenstaande probleem? Past Incredimail die headers zo aan dat het op spam lijkt? Een achtergrondje via Outlook werd niet als spam herkend.

            Comment


            • #7
              Re: Incredimail probleem

              Ik ken er ook niets van, maar ik stel vast:

              - ik ben Telenetter, ik gebruik Outlook
              - Mijn spamfilter van telenet staat op: enkel spam aanduiden, niet verwijderen.
              - Ik gebruik ook Mailwasher

              Wanneer ik van haar een mail ontvang (via Incredimail) wordt die zowel door Mailwasher als door Outlook als spam gemerkt maar komt binnen.


              Oorspronkelijk geplaatst door Floris Bekijk bericht
              Eigenlijk heb ik weinig ervaring met Incredimail (dwz ik gebruik het zelf niet), maar een tijdje geleden heb ik iemand moeten helpen die problemen had met zijn incredimail. Mails kwamen toe bij Scarlet, Skynet, enz. mailadressen, maar niet bij Telenet adressen. Na wat zoeken bleek dat wanneer je bij Incredimail een background toevoegd dit door Telenets Spamfilter als Spam wordt aanzien. Dus wanneer de ontvanger zijn AntiSpam filter van Telenet heeft opstaan, komen deze mails niet binnen. Lijkt me leuk. Wanneer er geen achtergrondje werd gebruikt was alles normaal.

              Maar mijn conclusie na dat avontuur was: geen incredimail.

              Iemand juist een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van bovenstaande probleem? Past Incredimail die headers zo aan dat het op spam lijkt? Een achtergrondje via Outlook werd niet als spam herkend.

              Comment


              • #8
                Re: Incredimail probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
                Ik ken er ook niets van, maar ik stel vast:

                - ik ben Telenetter, ik gebruik Outlook
                - Mijn spamfilter van telenet staat op: enkel spam aanduiden, niet verwijderen.
                - Ik gebruik ook Mailwasher

                Wanneer ik van haar een mail ontvang (via Incredimail) wordt die zowel door Mailwasher als door Outlook als spam gemerkt maar komt binnen.
                Zet je spamfilter eens op max. (dus spam tegenhouden) en je gaat haar mails niet meer krijgen

                Toch een tekortkoming van Incredimail lijkt me.

                Comment


                • #9
                  Re: Incredimail probleem

                  Gewoon over installeren ... heb dit ook al een paar keer zonder problemen gedaan.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X