Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Annick] Wie gaat mee ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Annick] Wie gaat mee ?

    "Dinsdag is er om 19 uur een stille mars van de Gildenzaal in Schaffen, waar de fuif was die Annick bijwoonde, naar de Grote Markt in Diest. "We volgen het traject dat Annick normaal gezien zou gevolgd hebben. Er is voor de deelnemers ook een pendeldienst voorzien om hen nadien terug naar Schaffen te brengen of de Diestenaars naar Schaffen te brengen voor de start. We krijgen hiervoor de steun van De Lijn. De bussen vertrekken om 18 uur vanaf de parking van de Halve Maan." (bron: HBVL - 5 mei 2007)

    We hebben massaal onze deelneming overgemaakt aan Willy (Hombre) en familie.
    Het zou voor de familie toch een concreet teken van medeleven zijn als we met een groep BD-ers aanwezig zouden zijn.
    Wie stapt met ons mee?

  • #2
    Re: [Annick] Wie gaat mee ?

    'k Zou er graag bij zijn. Maar zal er vanuit Brugge nooit op tijd geraken na mijn job.

    Met mijn gedachten zal ik er zijn.
    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

    Comment


    • #3
      Re: [Annick] Wie gaat mee ?

      Ik dacht er vanavond kunnen bij te zijn, maar heb zonet vernomen dat ik zeker voor 21 uur niet zal thuis zijn
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: [Annick] Wie gaat mee ?

        Zou wel willen, maar 't is niet echt bij de deur en ik geraak er waarschijnlijk niet op tijd na mijn werk.
        Ik zal wel vanavond een kaarsje branden ...
        Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

        Comment


        • #5
          Re: [Annick] Wie gaat mee ?

          Hallo,

          Ook hier roept het werk ' avonds nog ... Oudercomité en voorstelling voor de leerlingen ...
          Maar we zullen hier ook even stilstaan en denken aan hetgeen gebeurd is.

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Re: [Annick] Wie gaat mee ?

            Ik kwam juist ook nog deze site tegen http://www.annickvanuytsel.be
            Canon EOS 5D met 3KG glas
            https://reisforum.net

            Comment


            • #7
              Re: [Annick] Wie gaat mee ?

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              "Dinsdag is er om 19 uur een stille mars van de Gildenzaal in Schaffen, waar de fuif was die Annick bijwoonde, naar de Grote Markt in Diest. "We volgen het traject dat Annick normaal gezien zou gevolgd hebben. Er is voor de deelnemers ook een pendeldienst voorzien om hen nadien terug naar Schaffen te brengen of de Diestenaars naar Schaffen te brengen voor de start. We krijgen hiervoor de steun van De Lijn. De bussen vertrekken om 18 uur vanaf de parking van de Halve Maan." (bron: HBVL - 5 mei 2007)

              We hebben massaal onze deelneming overgemaakt aan Willy (Hombre) en familie.
              Het zou voor de familie toch een concreet teken van medeleven zijn als we met een groep BD-ers aanwezig zouden zijn.
              Wie stapt met ons mee?
              Is wel wat veraf maar met onze gedachten zijn we wel héél dichtbij...
              Ook de hint van Fred is waardevol.
              Als dit een troost voor de familie kan betekenen...
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: [Annick] Wie gaat mee ?

                Ik heb de aanwezigen niet kunnen tellen, noch schatten, maar volgens de nieuwsberichten waren het er rond de 10 000.
                6 bussen van de lijn voerden de aanwezigen van de parking van 'de halve maan' naar Schaffen. Ik heb daar minstens 20 minuten moeten aanschuiven eer ik op de bus kon.

                Zo'n mensenmassa is ongelooflijk!
                Ik hoop dat ze de familie helpt om het verdriet te dragen.

                Comment

                Working...
                X