Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop draagbare dvd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop draagbare dvd.

Ik ben op zoek naar een draagbare dvd speler om mee te nemen op reis.

Nu heb ik al wat zoekwerk gedaan op internet en al 2 winkels bezocht, maar ik raak hier bijna geen stap verder.

Het merk en/of type die in de ene winkel wordt aanbevolen wordt in de andere met de grond gelijk gemaakt?

Er wordt door de verkoper gewoon een persoonlijke keuze naar voor geschoven zonder te luisteren naar de klant.

Is hier iemand die iets kent van deze toestellen of er zelf één bezit?

Ps: ik zoek een toestel waar het eventueel ook mogleijk is om een usb op an te sluiten.
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: aankoop draagbare dvd.

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht

Nu heb ik al wat zoekwerk gedaan op internet en al 2 winkels bezocht, maar ik raak hier bijna geen stap verder.

Het merk en/of type die in de ene winkel wordt aanbevolen wordt in de andere met de grond gelijk gemaakt?

Er wordt door de verkoper gewoon een persoonlijke keuze naar voor geschoven zonder te luisteren naar de klant.

Ps: ik zoek een toestel waar het eventueel ook mogleijk is om een usb op an te sluiten.

Veel uren kijkplezier zal je er niet aan beleven, want dergelijke toestellen zijn qua batterij autonomie niet bepaald ideaal, afhankelijk van merk tot merk zal dit ongeveer een 2 tot max 3-tal uur zijn, dus als je een lange vlucht gepland hebt dan mag je 't al vergeten om enkele films te bekijken tenzij je daar een stopcontact kan vinden op 10.000 meter hoogte.
    Verder de geluidskwaliteit, 't is geen Home cinema hé, dus zorg al maar voor een koptelefoon(tje) en dan nog....

Er zijn zoveel merken en types dat het haast onmogelijk is een specifiek toestel aan te raden, maar zoek toch maar beter bij een bekender merk, je kan soms een goeie deal doen bij de iets minder bekende maar dan heb je nog wat zoekwerk voor de boeg om er eentje te vinden voor je op reis vertrekt.

Als de verkoper zoals je zegt niet luistert naar de klant dan heb je zelf de keus, vraag een brochure van het merk (of meerdere merken) en bekijk de verschillende modellen, vergelijk de modellen en hun specificaties en kijk wat voor jouw belangrijk is.

Wat betreft de usb compatibiliteit, er zijn er met deze mogelijkheid maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan, want meestal komt dit eerder met de duurdere modellen.

Als je hier ander media wil mee afspelen, en dan denk ik aan mp3, dan zul je deze overeenkomstig het formaat ook zo moeten maken, dus een mp3 cd (indien geen usb mogelijkheid wel te verstaan) de meeste toestellen ondersteunen dit alsook Divx, S(VCD), MPEG 4 enz...

Welke merk(en)/ model(len) had je in gedachten als ik vragen mag?

mvg,
    Last edited by Henk_01; 5 mei 2007, 12:49.
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht

Ik heb al een jaar of 3 zo'n goedkoop model. 150€.
      al verschillende keren op reis meegenomen, zowel in de wagen als op locatie aangsloten op een tv, heeft het spul me nog nooit in de steek gelaten.

Ik heb trouwens de ondervinding met zulke spullen dat de goegkope merken dikwijls meer aankunnen en gemakkelijker zijn bij het aannemen van zelf geschreven dvd's mp3 cd enzovoort.

De batterijautonomie is idd niet voor enkele uren, maar op net en in de auto
      dik in orde.

Kijk maar eens rond , veel grootwarehuizen hebben dikwijls aanbiedingen in zulke spullen.

Kijk bvb op http://www.collishop.be/collishop/in...duleEntrance=Y

doorklikken naar ------> dvd spelers -----> draagbare dvd spelers

Groetjes, Yves.
      Last edited by deschutter; 5 mei 2007, 20:31. Reden: toevoeging

Comment

Waarschijnlijk is zijn de afmetingen van het toestel voor uw toepassing van belang of zelfs van groot belang. Het is moeilijk om raad tegeven voor anderen maar persoonlijk heeft deze gadget mij nooit kunnen overtuigen.

Een nieuwe laptop met DVD geeft je veel meer mogelijkheden in één toestel zeker als je daar je digitale fotografie nog is ga bij betrekken.
        En dat zie ik dus wel zitten hé, voor de mogelijkheden die je dan krijgt is 900 Euro best aanvaardbaar als kostprijs.

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
        X