We staan op het punt, om een eigendom aan te schaffen.
Het is een oude herenboerderij, met tuin, volledig omringd door water.
Mijn vriendin en ik, waren op slag
We hebben een optie tot dinsdag.

Maar om niet blind, in een avontuur te stappen, zijn we een zo'n nauwkeurig mogelijke raming aan het maken van de te voorzienen kosten.
Het enigste dat we niet zo goed kunnen schatten, zijn de kosten voor het snoeien en vellen van bomen. Er zijn er enkele die echt wel dringend weg moeten, en een waar gevaar voor het dak zijn. (zie maar de bomen rechts op de foto hierboven). Ben zelf niet vies van wat snoei en stuntwerk, maar dit is echt voor profs. De actuele eigenaar, is er 80, en heeft de laatste jaren de tuin wat laten verwilderen. Denk dat er in totaal wel twintig kanjers een kopje kleiner mogen gemaakt worden.
Heb al wat zitten surfen op het net, maar nergens echt prijzen gevonden.
Ze willen allemaal wel blijkbaar langs komen voor een bestek te maken.
Maar dat is nogal moeilijk voor een eigendom die nog niet verworven is.
Heeft er iemand enig idee wat dit kost?
Groeten
JO
Het is een oude herenboerderij, met tuin, volledig omringd door water.
Mijn vriendin en ik, waren op slag

We hebben een optie tot dinsdag.

Maar om niet blind, in een avontuur te stappen, zijn we een zo'n nauwkeurig mogelijke raming aan het maken van de te voorzienen kosten.
Het enigste dat we niet zo goed kunnen schatten, zijn de kosten voor het snoeien en vellen van bomen. Er zijn er enkele die echt wel dringend weg moeten, en een waar gevaar voor het dak zijn. (zie maar de bomen rechts op de foto hierboven). Ben zelf niet vies van wat snoei en stuntwerk, maar dit is echt voor profs. De actuele eigenaar, is er 80, en heeft de laatste jaren de tuin wat laten verwilderen. Denk dat er in totaal wel twintig kanjers een kopje kleiner mogen gemaakt worden.
Heb al wat zitten surfen op het net, maar nergens echt prijzen gevonden.
Ze willen allemaal wel blijkbaar langs komen voor een bestek te maken.
Maar dat is nogal moeilijk voor een eigendom die nog niet verworven is.
Heeft er iemand enig idee wat dit kost?
Groeten
JO
Comment