Joost.com is TV over internet. Lijkt mij interessant, alleen moet je uitgenodigd worden die iemand die het al heeft. Wij kan mij uitnodigen? Wie heeft dit al?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Joost
Collapse
X
-
-
Re: Joost TV over internet - uitnodiging graag
Oorspronkelijk geplaatst door jambo Bekijk berichtJoost.com is TV over internet. Lijkt mij interessant, alleen moet je uitgenodigd worden die iemand die het al heeft. Wij kan mij uitnodigen? Wie heeft dit al?
Stuur je e-mail adres maar even in een PB, dan zal ik je uitnodigen.
Edit: ik hoop voor je dat je wel een stevige Internet verbinding hebt als je de software gaat proberen. Ik heb een 24/24 Mb/s (glasvezel) verbinding, maar af en toe stokt het nog steeds. Dat zal dan wel aan de andere kant liggen, maar met een < 10 Mb/s verbinding gaat het niet echt wat worden ben ik bang.Last edited by Joost; 26 april 2007, 20:54.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kimebeest Bekijk berichtZou ik ook een uitnodiging kunnen krijgen voor Joost?
heb een super breedband verbinding en tv fanaat. Zou dit graag eens uit proberen.
Comment
-
Ik zou joost tv ook wel eens willen testen waar vind ik een invite?
Heb 35Gb per maand dus kan wel enkele uurtjes testen
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
Wie een uitnodiging wilt voor JOOST tv: stuur me een PB met je mail-adres, en ik bezorg je zo snel mogelijk een uitnodiging.Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.
Comment
-
-
- 4 mei 2007
-
-
- 4 mei 2007
-
Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk berichtIk zou joost tv ook wel eens willen testen waar vind ik een invite?
Heb 35Gb per maand dus kan wel enkele uurtjes testen
mir
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht...knip... ik hoop voor je dat je wel een stevige Internet verbinding hebt als je de software gaat proberen. Ik heb een 24/24 Mb/s (glasvezel) verbinding, maar af en toe stokt het nog steeds. Dat zal dan wel aan de andere kant liggen, maar met een < 10 Mb/s verbinding gaat het niet echt wat worden ben ik bang.erik, Nikon materiaal
'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk berichtvraag van een amateurke: waarom zou het niet lukken met een verbinding van < 10 Mb/s als de meeste satellietkanalen in DVB MP@ML standaard 4 à 6 Mb/s draaien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk berichtIk heb nergens gezegd dat het niet zou lukken, maar voor een optimale verbinding heb je gewoon meer nodig. Daarbij mag je een directe verbinding zonder noemenswaardige protocol overhead niet vergelijken met een medium als Internet waarbij iedere hop je tijd gaat kosten. Maar goed, probeer het eens uit zou ik zeggen.
Wat ik merk mijn ADSL+ is dat ik beter aan het begin van het fragment ff pauzeer (10 secondjes?) en dan verder kijk. Om schokken te vermijden.
De reclame is blijkbaar pas vanaf vandaag in werking getreden. Het valt goed mee
Comment
Comment