Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is geen handbagage ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is geen handbagage ????

Ik ben net op reis geweest naar Gran Canaria en ik vroeg is aan de hand bagage controle als ik mijn laptop mee zou nemen op vakantie kan dat ( deze weegt 8 kg) ja natuurlijk zegd deze man want dat is geen hand bagage en mag zo mee met je andere 6 kg. Ik vind het wel straf ik durfde deze nooit mee nemen vanwege zijn gewicht maar nu zal er is verandering in komen se . Je moet alijd wel kunnen opstarten en laten zien of hij werkt zeggen ze , kwestie om te zien dat er onderdelen in zitten en geen bom he
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Re: Is geen handbagage ????

dat is nu de standaardprocedure
    Last edited by kazan; 5 oktober 2008, 10:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
      Ik ben net op reis geweest naar Gran Canaria en ik vroeg is aan de hand bagage controle als ik mijn laptop mee zou nemen op vakantie kan dat ( deze weegt 8 kg) ja natuurlijk zegd deze man want dat is geen hand bagage en mag zo mee met je andere 6 kg. Ik vind het wel straf ik durfde deze nooit mee nemen vanwege zijn gewicht maar nu zal er is verandering in komen se . Je moet alijd wel kunnen opstarten en laten zien of hij werkt zeggen ze , kwestie om te zien dat er onderdelen in zitten en geen bom he
      Amai, ik ga al meer als 8 jaar met een laptop op stap. Nog nooit geweten dat dit niet gemogen zou hebben. In heel veel luchthavens moet je wel de laptop uit zijn tas halen en apart op de scanner leggen (Bru - Fra - ...) maar verder heb ik nog nooit mijn laptop moeten aanleggen om te tonen dat deze werkt en men laptops hebben héél veel scanners gezien. Ik vrees dat je jezelf wat angst had gemaakt want er is nooit een probleem geweest met laptops als handbagage

Comment

heeft scannen geen nadelige invloed op de gegevens van je laptop.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Toch toevallig niet via Luik (Bierset) teruggekomen ?
          Ik ben nl ook van vorige zondag terug van GC.

Groetjes,
          Amby.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
            een laptop laten zien of hij nog werkt .en dan kaboem ... slim was die precies niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amby Bekijk bericht
              Toch toevallig niet via Luik (Bierset) teruggekomen ?
              Ik ben nl ook van vorige zondag terug van GC.

Groetjes,
              Amby.
              Neen zaventem
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Ik was in de States op 9/11. Tijdens de terugkeer, enkele dagen later (oef) controle op van alles en nog wat, je ziet dat van hier. Mijn laptop zat in mijn koffer (dus niet in de handbagage), maar, koffer open, alles onderzoeken. Laptop even opstarten, mijnheer, daarna met een speciaal product op een doekje in alle hoeken en kanten van de laptop, en in een speciale scanner: controle op springstoffen. Gedurende gans de procedure: een politieagent met zijn hand op de kolf
                Maar op dezelfde vlucht zat naast mij een Amerikaans zakenman met zijn laptop, dus toch geen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                  een laptop laten zien of hij nog werkt .en dan kaboem ... slim was die precies niet
                  Elk elektronisch toestel kunnen ze je vragen om het even aan te zetten.
                  Ik heb op Zaventem ook al meer dan één keer moeten laten zien dat ik mijn camera wel kon aanzetten en dat die werkte ... idem voor GSM en MP3-speler. Uw batterijen kunnen dus best geladen zijn want anders heb je een hoop miserie.
                  De laatste keer deed ik mijn GSM uit net voor de laatste controle ... mocht niet, ik moest hem terug aan zetten.
                  Last edited by VerSeg; 2 mei 2007, 09:34.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ja, is soms raar met die bagage. Ik heb ook al vanalles gezien.
                    En bij de ene mag je een grote zware tas meenemen en bij de andere mag dat niet.

Zo zit ik elke keer in de problemen met mijn Lowepro Computrekker plus AW, dat ding is te groot. Maar bij sommige maatschappijen mag dat dan weer wel mee. Maar omdat je nog tussen vluchten (lijnvluchten) moet nemen mag dat dan weer niet mee.

Als je maar 1 vlucht moet nemen is het simpel, dan kijk je gewoon op de site van de luchtvaartmaatschapij. Maar ik vlieg bijvoorbeeld eind dit jaar naar Nieuw-Zeeland. en doe 5 luchthavens voor ik ginder ben. dan is het iets ingewikkelder.
                    Brussel - Londen - Bankok - Sydney - Auckland
                    Dus zal ik mijn Pelicase weer van de zolder moeten halen.
                    Ik zou het liefst alles in handbagage meenemen, veel minder risico natuurlijk. Maar ja...
                    Canon EOS 5D met 3KG glas
                    https://reisforum.net

Comment

Working...
                    X