Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERMIST - onrustwekkende verdwijning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Bedankt voor alle steunbetuigingen! Jammer genoeg nog geen enkel spoor, ondanks de massale zoekacties. We blijven hopen op een goede afloop...

    Willy
    Als er ook maar iets is wat we zouden kunnen doen.........geef één kik en we staan er.

    Heel veel sterkte Willy voor jou en je familie.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • #47
      Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

      Dit moet verschrikkelijk voor jullie zijn.

      Veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

      Comment


      • #48
        Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
        Als er ook maar iets is wat we zouden kunnen doen.........geef één kik en we staan er.

        Heel veel sterkte Willy voor jou en je familie.
        Idem

        Groetjes
        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

        Comment


        • #49
          Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

          Na het lezen van het bericht kreeg ik het er koud van.
          Sterkte voor de hele fam, en hopende op een goede afloop.
          Mvg, drh

          "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

          Comment


          • #50
            Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

            Verdorie Willy, kan me maar alleen aansluiten bij al het geschrevene in de de posts hierboven.
            Sterkte voor jou en je familie
            gr, eb

            Comment


            • #51
              Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

              De laatste weken had ik, door persoonlijke omstandigheden, weinig behoefte om op het forum te komen. Maar nu ik de reacties in dit topic overloop, merk ik dat de “BD-spirit” toch nog leeft.
              De voorbije 4 dagen heb ik de ontwikkelingen in deze tragedie slechts vanaf de zijlijn kunnen volgen, hoewel het echt geen “ver-van-mijn-bed” gebeuren was. Ik was jammer genoeg steeds van dienst en kon dus bvb niet deelnemen aan de zoekacties van gisteren en vandaag. Toen ik vanavond van kantoor thuis kwam en hoorde dat de “massale” steun van de vrijwilligers op deze, voor de meeste Belgen vrije dag, slechts bestond uit een 40-tal mensen (tegen zo’n 200 gisteren), besefte ik dat de steun en sympathie voor de familie wel erg snel wegebt. Ikzelf was reeds vastbesloten op mijn vrije dag morgen mezelf aan te melden, maar wil tegelijk hier een oproep doen naar BD-ers die hetzelfde willen doen. Degenen die daadwerkelijk een handje willen toesteken morgen, maar niet weten wat en hoe, contacteer me gerust via PM of een mailke op mijn gekende adres.

              Comment


              • #52
                Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                Ik probeer me voor te stellen hoe erg deze onzekerheid moet zijn voor de familie. Veel meer dan mijn morele steun aanbieden kan ik jammer genoeg niet doen. Maar ze is wel echt gemeend.
                Sterkte!
                Meer foto's op mijn website

                Comment


                • #53
                  Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                  Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet Bekijk bericht
                  Toen ik vanavond van kantoor thuis kwam en hoorde dat de “massale” steun van de vrijwilligers op deze, voor de meeste Belgen vrije dag, slechts bestond uit een 40-tal mensen (tegen zo’n 200 gisteren), besefte ik dat de steun en sympathie voor de familie wel erg snel wegebt.
                  Bart, voor vandaag had de federale politie uitdrukkelijk gevraagd om met een beperkte groep vrijwilligers (30 á 40 mensen) aan de zoektocht te beginnen. Zodra het nodig is, weet zeker dat een massa vrijwilligers paraat zullen staan om te helpen.

                  Willy
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #54
                    Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                    Willy,

                    Ik wens je alle sterkte toe.
                    Gelukkig worden verdwijningen zoals deze nu door iedereen zeer ernstig genomen. Samen met velen hoop ik op een goede afloop.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #55
                      Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                      Bart, voor vandaag had de federale politie uitdrukkelijk gevraagd om met een beperkte groep vrijwilligers (30 á 40 mensen) aan de zoektocht te beginnen. Zodra het nodig is, weet zeker dat een massa vrijwilligers paraat zullen staan om te helpen.

                      Willy
                      Count me in !!!

                      'k Weet (!) dat een "te veel" aan vrijwilligers niet altijd welkom is bij politie diensten. Ze hebben hun ervaringen. Ze hebben hun technieken.
                      Ze weten wat ze doen. En terecht.
                      Politiediensten weten wat ze doen. 'k Onderschat ze nooit. Een teveel aan helpers kan sporen vernietigen.

                      Meestal terecht, soms misschien even niet met het fenomeen BD........ Niemand weet dit op voorhand!!!! Het is menselijk. Niets en alles is mogelijk.

                      Maar een +1000 BD'ers staan paraat om te helpen. 'k Hoop dit toch te durven denken in naam van de vele BD'ers... ( 'k Ben soms een naïeveling hé .. ) Maar hoop doet leven.

                      BD'ers zijn overal. En hun hobby is kijken! .... overal kijken.
                      Daarom een oproep aan alle BD'ers : KIJKEN en nog eens KIJKEN.
                      Wat je ook ziet... elk spoortje... elke hint kan helpen.


                      Groetjes
                      Skitch
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                      Comment


                      • #56
                        Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                        Vanavond in het nieuws bericht gehoord dat ze iets gevonden hebben in het kanaal.Morgen gingen ze meer weten.Moeten echt bange uren van afwachten zijn voor de familie,waarom moet dat altijd zo lang duren he.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #57
                          Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                          Willy, sterkte voor jou en je familie is het minste wat we je kunnen wensen.
                          Terwijl ik een e-mail voor de zoekactie, ontvangen van de leiding van KSJ-Diest, aan het vertalen was om hem door te sturen naar mijn vrienden heb ik het nieuws op de radio gehoord.
                          Moed en hoop tijdens deze verschrikkelijke tijd.
                          Jacques
                          BD0681BE -
                          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                          Comment


                          • #58
                            Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                            Ik zie net een zeer tragisch extra journaal... mijn diepste deelneming voor jou en heel de familie.

                            Comment


                            • #59
                              Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                              Het heeft niet mogen zijn. Wat een droevig nieuws.
                              Willy aan jou en de hele familie mijn innige deelneming.
                              Zonet op een nieuwsflash het bericht gehoord.

                              Woorden schieten tekort, waarom doet men toch zoiets.
                              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                              Comment


                              • #60
                                Re: VERMIST - onrustwekkende verdwijning

                                Heb ook net het extra journaal gezien.
                                Onze oprechte deelneming en zeer veel sterkte voor u en uw familie in deze zeer moeilijke tijd.
                                Fuji FinePix S100fs

                                Comment

                                Working...
                                X