Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beste Hombre,
Ik kom op weg naar mijn werk elke dag door Diest en Schafen.
Zal mee op letten of ik haar of haar fiets nergens zie.
Hoppelijk vinden ze haar vandaag,dat zou een mooi verjaardagskado voor je zijn.
Veel sterkte.
If you love something,set it free! If it comes back to you,it is yours. If it does not,it was never meant to be!
Wat vreselijk ... die onzekerheid en twijfel moet enorm zwaar zijn.
Heel veel sterkte Hombre, voor jou en heel de familie. Laat ons duimen voor een goede afloop ...
En als we je op een of andere manier kunnen helpen, laat dan maar iets weten.
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
Ik hoop van ganser harte voor haar, jou en je familie dat ze snel en in goede gezondheid teruggevonden wordt. Dit soort dingen is 1 van de ergste dingen die je kunnen overkomen.
Sterkte!
Willy, dezelfde steunbetuiging: ik hoop dan ook van harte dat alles in orde komt. Verlies de hoop niet, hoop doet immers leven. Ik wens je eveneens veel sterkte om deze uitermate moeilijke periode te doorworstelen. Geef in geen geval de moed op, blijven in de goede afloop geloven! Moge je dan ook rap wat goed nieuws te horen krijgen.
ik kan me enkel aansluiten bij de vorige reacties op het forum: plots is de 'ver van mijn bed' - gedachte verzwonden en wordt het realiteit.
We leven allen met je mee, en we hopen samen dat het goed komt.
Nog veel sterkte!
Ook ik en al mijn collega's van De Lijn Vlaams Brabant en alle pachters steunen jullie in deze zeer moeilijke tijd. Affiche's zijn reeds uitgehangen in onze bussen. Wij doorkruisen de ganse provincie en houden mee een oogje in het zeil.
Sterkte
Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas
Comment