Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laptop Aldi

Is er iemand die ook de laptop van de Aldi aanbieding van twee maanden geleden na besteld heeft.
    Ik was toen juist te laat (de laatste werd letterlijk voor mijn neus verkocht)maar niet getreurd ik kon hem nog nabestellen,moest maar even een papiertje invullen en tekenen.
    Hij zou zo vlug mogelijk beschikbaar zijn
    Nu twee maanden later nog steeds niets, straks zit ik met een verouderd toestel,want het gaat rap hé.
    Telkens als ik er om ga vragen in de winkel is het van,gé moet eerst een brief van Aldi rechtstreeks krijgen dat hij er is en dan kunt ge hem komen op halen.
    Nu is mijn vraag :
    -is het een goed toestel ?
    -kan ik hier nog onderuit want mijn geduld is stilaan op
    -of is het toch de moeite om nog wat af te wachten?
    -is Aldi niet verplicht de klanten te verwittigen over de lange levertijd voor ze tekenen?
    If you love something,set it free! If it comes back to you,it is yours. If it does not,it was never meant to be!

Re: Laptop Aldi

Het gaat inderdaad rap, dat is een feit.

Je kan er altijd onderuit bij Aldi. Is geen probleem. Overigens kan je hem binnen de maand na aankoop nog altijd terugbrengen en krijg je je centen terug.

Jos
    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Je bent inderdaad niet verplicht om die nog te kopen als je dat niet meer wil.
      Er is geen verkoopsovereenkomst ondertekend, ze hebben alleen je naam en adres genoteerd. Dat hebben ze hier ooit ook gedaan toen ik net te laat was voor een externe harde schijf (ze hadden er maar 4 binnengekergen, en ik was klant nr 5, de winkel was nog maar een paar minuten open).

Toen heb ik ook vrij lang moeten wachten op het bericht dat ik ze kon ophalen...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Voor de kwaliteit hoef je niet te vrezen , daar kun je nog best even op wachten, met de specificaties van de Medion zit het wel goed, ga overal elders met de zelfde specificaties en je zult zien dat je overal duurder uit bent. De componenten zijn ook van degelijke kwaliteit. Ik heb er zelf één dagelijks 12 tot 16 uur aanstaan, geen enkel probleem gemerkt. (alleen mij toetsenbord gaat achteruit)
        Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
        Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
          (alleen mij toetsenbord gaat achteruit)
          Dan vijst ge het toch gewoon vast; kan het niet meer bewegen

Serieus nu: ik ben ook op zoek naar een Aldicomputer, omdat die van mij het zo goed doet.

Nu Google ik op Medion, en ik vind de website van de https://www.medionshop.be/?partnerID...=8&et_sub=BENL, waar al hun bekende producten blijkbaar rechtstreeks gekocht kunnen worden. En ze zijn op voorraad leverbaar!

Heeft iemand daar ervaring mee? En is daar ook 3 jaar garantie, want dat is toch één van de grootste voordelen bij een notebook.
          Het zal wel niet zo zijn zoals bij den Aldi dat ge binnen de maand uw geld terugkrijgt, maar dat is hier voor mij geen optie.

Comment

De prijzen van laptops zijn flink gedaald, dus ik denk dat je ongeveer dezelfde configuratie ook in een andere pc winkel / online shop zal vinden aan dezelfde prijs. zie dell
            Vinny
            Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
              zie dell
              Sinds vandaag blijkt dat de Medion 98300 volgende woensdag in den Aldi staat, voor 699 euro.

Ik heb eens bij Dell gezien, en ik heb daar ongeveer dezelfde configuratie samengesteld met 3 jaar garantie, en daar betaal ik 969.05 euro.

Dat is 270 euro verschil. Meer moet dat niet zijn.

Woensdag om half negen zal ik er staan, bij den Aldi.

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Voor de kwaliteit hoef je niet te vrezen , daar kun je nog best even op wachten, met de specificaties van de Medion zit het wel goed, ga overal elders met de zelfde specificaties en je zult zien dat je overal duurder uit bent. De componenten zijn ook van degelijke kwaliteit. Ik heb er zelf één dagelijks 12 tot 16 uur aanstaan, geen enkel probleem gemerkt. (alleen mij toetsenbord gaat achteruit)
                een extern toetsenbord dan gebruiken in worst case

Comment

Working...
                X