Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdomme telenet !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verdomme telenet !

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Ja jong, 'k zit op de baan, als ik met mijn 3g verbinding, wat iso's ga beginnen leechen, zal mijn werkgever niet echt content zijn 'k vrees dat ze ons dan bij belgacom ook op small band gaan zetten

'k ga die download manager eens installeren, dat ik vanacht kan beginnen downloaden

Maar mijn verwijt naar telenet blijft wel. Een mens heeft 10 gig, dat hij mag downloaden, en op 9 geven ze een waarschuwing, allemaal goed en wel, maar waarom stoppen ze dan alle verkeer met die waarschuwing En dan moet je nog bevestigen ook, om verder te kunnen.
    't is niet logisch, ik heb niks misdaan, ik ging normaal zelfs niet over mijn limiet.
    Telenet heeft ook bomma's en bompa's als klanten hé en die gasten worden graag automatisch verwittigd als ze aan de 90% komen hé ;-) Dat zal het resultaat geweest zijn van een diepgaande marktstudie van telenet. Gelukkig kan je die alarmen zelf verwijderen of verplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht
      Hey,

Ik gebruik Star Downloader, gratis en werkt perfect.
      Ik weet zelfs niet hoe ik daaraan gekomen ben.

Telenet is nu toch 12 gig, niet? Bij mij toch...

Greetz,
      peeke
      yep nu 12 en bij sommige gelukkigen is de telemeter op nul blijven staan sinds die overgang (foutje telenet). Dus hebben die een golden internetverbinding.
      Last edited by ct54332; 20 april 2007, 06:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
        yep nu 12 en bij sommige gelukkigen is de telemeter op nul blijven staan sinds die overgang (foutje telenet). Dus hebben die een golden internetverbinding.

Wow, dat moet ik straks eens testen dan!
        Thanx voor den tip
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
          Telenet heeft ook bomma's en bompa's als klanten hé en die gasten worden graag automatisch verwittigd als ze aan de 90% komen hé ;-) Dat zal het resultaat geweest zijn van een diepgaande marktstudie van telenet. Gelukkig kan je die alarmen zelf verwijderen of verplaatsen.
          Indeed, daar ben ik ondertussen ook achter gekomen, je kon een op 80 en 90 % opzetten, die 80 stond af, die 90 is nu ook uitgeschakeld
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Moet de titel dan niet aangepast worden in verdomme JDM zat bijna over zijn limiet en dank u telenet om me te verwittigen

A ja want als telenet je geen melding gaf zat je nu misschien een maand op smallband of moest je een volumeblok bijkopen

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Man man, tis altijd telenet e die slecht is . Ook al doen zen goe
              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
              http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Moet de titel dan niet aangepast worden in verdomme JDM zat bijna over zijn limiet en dank u telenet om me te verwittigen

A ja want als telenet je geen melding gaf zat je nu misschien een maand op smallband of moest je een volumeblok bijkopen

mir
                Neen, ze mochten me gerust verwittigen (op 9 gig), en op small band zetten als ik over de 10 gig ging. Daar heb ik geen problemen mee. Maar mijn connectie afsluiten, terwijl ik een mandriva distro aan het downen was, en die nog binnen zijn limieten ging binnen geraken Anders was die 2 gig vorige maand nog binnen, en nu mag ik er deze maand mee beginnen.
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Met de Opera (webbrowser) kan je een onvolledige download gewoon verder zetten. De laatste nieuwe versie 9.20 heeft weer heel wat nieuwe leuke extra's, waaronder de speedial. Als je een nieuwe tab opent kan je hierin je 9 pagina's zetten die je meest gebruikt. Je kan op de mini-afbeelding klikken of gewoon in de adresbalk het speeddialnummer intoetsen.

(Dit is maar één van de vele handigheidjes die mij bij opera houden ipv firefox + extensions)

Mvg

Comment

Waar is de tijd dat we door telenet in de "watte" werden gelegd???
                    Een helpdesk om "u" tegen te zeggen
                    Als trouwe klant merk je daar nu bitter weinig van
                    Ben klant van het eerste uur maar op mijn vraag om mijn modem te vervangen door een die de opgegeven snelheid wel aankan werd ik in feite op "hoongelach"onthaald....
                    Van een machtspositie gesproken....
                    En de overheid ???? Wassen hun handen in onschuld!!!!
                    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                    BD0290BE

Comment

Working...
                    X