Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de muur!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: aan de muur!!!

    2 landschappen in de living (30x45) en de 2 x de kids in de keuken (ook 30x45). 1 x de kids in de living (40x60).
    Voor de rest hier en daar nog een kadertje met de kids.
    Kleine foto's van kids worden regelmatig 'ververst', de vergrotingen worden minstens 1 keer per jaar geactualiseerd.
    De landschappen (Thailand) zijn intussen 13 jaar oud...
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #17
      Re: aan de muur!!!

      Heb alle foto's die ik genomen heb van mijn dochtertje van 0 tot 1 jaar samengeraapt en daar digitaal een mosaic mee gemaakt en die dan laten afdrukken op 50x70. Van ver zie je één grote foto met het gezicht van mijn dochter, van dicht zie je allemaal kleine mosaicjes van +/- 0.5cm op 1 cm.
      Je kan er uren naar kijken zoveel verschillende foto's zitten er in die mosaic

      Comment


      • #18
        Re: aan de muur!!!

        Heb nog geen voorbeeld maar zal er eens een paar maken en hier bij zetten.
        Maar in alle kamers van men huis hangen zelf gemaakts foto's
        In de living alleen al hangen er zo een 25 stuks
        Wel een beetje verspreid over alle muren
        En ik koop steeds mijn kadertjes bij Blokker zo een soort paspartou gevallekes
        Hou van bloemen in mijn tuin en als ze er eenmaal zijn wil ik ook een foto van hebben in huis om te genieten van de schoonheid die de natuur ons bied
        En elk jaar zijn er in de tuin door toedoen van vrouwtje wel andere soorten.
        Dus moet ik bij regelmaat eens wisselen.

        PS, de afdankertjes hangen op de zolder, en kan je verzekeren dat ik geen verf of behang papier meer nodig heb aldaar
        Haal ze dan wel uit de kader en hang ze los op gewoon om mijn zolder toch aangenaam te maken
        Is teven de leeskamer zie je waar ik mij regelmatich op terug trek om te lezen en naar muziek te luisteren.

        Voorbeeldjes van een muur in de living



        Grts
        Formatje
        Last edited by Formatje13; 17 april 2007, 12:17.

        Comment


        • #19
          Re: aan de muur!!!

          Nog geen enkele !Wel eentje van een collega fotograaf die veel beter is dan ik;'k heb wel al de kaders gekocht Groetjes G.

          Comment


          • #20
            Re: aan de muur!!!

            prachtig Formatje13, ben zelf nog steeds bezig om een knappe opnamen te maken.
            maar das heeeeel wat anders dan in de natuur, dat binnenwerkfotografie, maar het komt er aan hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: aan de muur!!!

              Nog geen enkele ...

              Ik vond die van de Olmense Zoo wel 'muurwaardig', maar het lijkt me zo raar om die tegen de muur te hangen ...

              Ik denk dat ik er eerder een photoboekje van laat maken.

              Dat heb ik nu pas wel besteld. Op Photoshoot geweest met m'n zoon, voor z'n communiefoto's. Thuis zag ik dat er toch een 10-tal foto's waren die me aanstonden. Onze zoon vond ze zelf ook wel 'vet'. Daarom heb ik een boekje besteld met 10 foto's, als verrassing voor hem. Ik hoop alleen dat het er op tijd is!

              Wel hebben we kaders op de kast staan met foto's van de kinderen. Dat is afwisselend eigen werk of van de fotograaf op school/kinderkribbe.

              En, tregelmatig geef ik de meters en peter een foto, ze hebben ooit een kader gekregen met een initiele foto. De foto's die we nu geven zijn om steeds een recente foto van hun (p)(m)etekind te hebben.

              Greetz,
              Peeke
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment


              • #22
                Re: aan de muur!!!

                pfff ik heb vroeger (dia tijdperk) wel een paar dingen uitvergroot om aan de muur te hangen.

                Het enige die hier nu omhoog hangt is een foto met een meer emotionele dan artistieke waarde.

                De meeste afgedrukte foto's hangen bij vrienden etc...
                Omdat die eentje van hun hond, huwelijk etc... wouden.

                Maar er is nog heeeeel wat werk voor mijn foto's op 50x75 in de woonkamer komen.
                I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                Comment


                • #23
                  Re: aan de muur!!!

                  Ik heb 1 foto aan de muur hangen van mezelf die niet door mezelf gemaakt is (40x60)
                  1 foto van mezelf die wel door mezelf gemaakt is, moet ik nog ophangen (eveneens 40x60).
                  (Beiden een cadeautje)

                  Gr. X.

                  Comment

                  Working...
                  X