Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NVIDIA ? Schermdriver en videodriver in XP opnieuw installeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: NVIDIA ? Schermdriver en videodriver in XP opnieuw installeren

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Zou ook kunnen (misschien he Fabbe) dat de kabel van de monitor
    niet meer in orde is...of die stekker die in de videokaart zit&steekt.
    allemaal geprobeerd .... de zoon heeft net de zelfde pc staan ,heb de hd even in zijn pc gestoken deze avond ,en ook geen beeld.alles start op,je ziet efkes het opstartbeeld van win en dan is het gepasseerd.

heb via f8 ook al geprobeerd vga modus aan maar doet ook niks.zal eens herinstalleren

Update : WIn XP opnieuw geinstalleerd .... nu zoeken in welke map mijn emails en favorieten zitten.De Nvidia driver (laatste versie) is geinstalleerd en werkt ;-)
    Last edited by Fabbe; 18 april 2007, 21:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
      allemaal geprobeerd .... de zoon heeft net de zelfde pc staan ,heb de hd even in zijn pc gestoken deze avond ,en ook geen beeld.alles start op,je ziet efkes het opstartbeeld van win en dan is het gepasseerd.

heb via f8 ook al geprobeerd vga modus aan maar doet ook niks.zal eens herinstalleren

Update : WIn XP opnieuw geinstalleerd .... nu zoeken in welke map mijn emails en favorieten zitten.De Nvidia driver (laatste versie) is geinstalleerd en werkt ;-)
      Jeuuuuuuuuh
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Jeuuuuuuuuh
        tis maar poverkes

Comment

Fabbe

Een goede raad (wat laat,maar soit, voor de toekomst kan het toch van pas komen): Neem een image van je C:schijf, bijvoorbeeld met DriveImage (gratis deze maand bij Clickx geloof ik) of met Paragon (gratis bij Chip-computer) of een ander programma. (bijv. Norton Ghost)

In nood kan je je C: terugzetten met F12 (opstarten van CDrom kiezen en de image terugzetten)

Heb ik een paar maand geleden eens moeten doen omdat ik de één of andere driver of zo had gewist waardoor de PC zelf niet eens weggeraakte na de BIOScheck. Dat was een onbeweegbaar zwart scherm Ik had helemaal niks draaien op voorgrond of achtergrond

Je data (foto's e.d.) zet je best op de D: en vergeet niet die af en toe te backuppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Fabbe

Een goede raad (wat laat,maar soit, voor de toekomst kan het toch van pas komen): Neem een image van je C:schijf, bijvoorbeeld met DriveImage (gratis deze maand bij Clickx geloof ik) of met Paragon (gratis bij Chip-computer) of een ander programma. (bijv. Norton Ghost)

In nood kan je je C: terugzetten met F12 (opstarten van CDrom kiezen en de image terugzetten)

Heb ik een paar maand geleden eens moeten doen omdat ik de één of andere driver of zo had gewist waardoor de PC zelf niet eens weggeraakte na de BIOScheck. Dat was een onbeweegbaar zwart scherm Ik had helemaal niks draaien op voorgrond of achtergrond

Je data (foto's e.d.) zet je best op de D: en vergeet niet die af en toe te backuppen.
            Bedankt voor de tip..inderdaad handig ..mijn pc heeft 4 jaar zonder problemen
            aan 1 stuk gedraaid. En plots door mijn eigen stom toedoen ..maar had wat verder moeten zoeken.Het bleek eenvoudig na het verwijderen van de viedeodrivers !
            Gelukkig heb ik een 2e HD en een 3e HD in netwerk ,maar was totaal vergeten mijn emails en adressen eens te exporteren.

We kunnen nu volop onze prg weer opnieuw installeren en vooral verder doen met het huiswerk in excel ...

Comment

Bedankt voor de tip..inderdaad handig ..mijn pc heeft 4 jaar zonder problemen
              aan 1 stuk gedraaid. En plots door mijn eigen stom toedoen ..maar had wat verder moeten zoeken.Het bleek eenvoudig na het verwijderen van de viedeodrivers !
              Gelukkig heb ik een 2e HD en een 3e HD in netwerk ,maar was totaal vergeten mijn emails en adressen eens te exporteren.

We kunnen nu volop onze prg weer opnieuw installeren en vooral verder doen met het huiswerk in excel ...
              Jeuuuuuuuh

Fabbe, kijk hier eens.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Jeuuuuuuuh

Fabbe, kijk hier eens.

Het rare is dat ik nu nergens meer de oude emails vind na een herinstallatie van xp.
                De map in documenten is totaal verdwenen.Een zoekfunctie naar die file brengt niks op.
                Gelukkig heb ik wel mijn favorieten lijst terug gevonden.We kunnen weer wat verder maar zal toch nog een nieuwe nstall maken.

Comment

Anders een kijken op deze site
                  http://users.skynet.be/tomsworld/funmail/VideoKaart.htm
                  Staat uitgelegd hoe je de video kaart moet wisselen

Grts
                  Formatje

Comment

IK maak exporteer regelmatig mijn mailadressen, mails en favorieten naar mijn d:/ waar mijn 'documents' map standaard staat. Dan moet ik dus enkel die backuppen naar mijn e:/ en regelmatig een image maken (omdat ik nogal eens programma's installer en wis ).

Wat ook eens kan helpen is systeemherstel ofwel via F8 de laatste juiste configuratie opstarten.

Comment

wat is drivecleaner ?? bij google staan er honderden
                      Vroeger was het gratis, nu is enkel nog de trial gratis.

Download Driver Cleaner.NET 3.1.1.0 - Prepare your operating system for a fresh installation of drivers by having residue files of older ones removed with this powerful utility

Dit progje verwijdert alle oude driver mappen uit program files en rommel die in het register blijft staan.

Mvg

Comment

Het rare is dat ik nu nergens meer de oude emails vind na een herinstallatie van xp.
                        De map in documenten is totaal verdwenen.Een zoekfunctie naar die file brengt niks op.
                        Gelukkig heb ik wel mijn favorieten lijst terug gevonden.We kunnen weer wat verder maar zal toch nog een nieuwe nstall maken.
                        Fabbe,

Niks van data op de C-schijf zetten he....
                        alleen programma's.
                        Alle data of dingen waarvan je wil dat ze bewaart worden, op een 2 de schijf.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13 Bekijk bericht
                          Anders een kijken op deze site
                          http://users.skynet.be/tomsworld/funmail/VideoKaart.htm
                          Staat uitgelegd hoe je de video kaart moet wisselen

Grts
                          Formatje
                          had ik dat eerder geweten

Comment

How ja, we leren elke dag bij he Fabbe
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Working...
                            X