Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een leven zonder internet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: een leven zonder internet?

Dommel is wel max. snelheid 4 Mbps. voor die 33 euro
    Denk eens aan euphony, mobistar of zoiets, het zal je toch al iets minder kosten.
    Enige probleem/nadeel is als er iets moet aangepast worden (op uw lijn) in de BC centrale je langer zult moeten wachten dan skynet klanten.
    Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Mijne pa heeft een instapabonnement internet bij telenet aan 500 kilo/s. Ik heb een ADSL van belgacom aan 'gewone' snelheid.
      En ik moet toegeven, ik zie het verschil nauwelijks.
      Mijn gedacht, een halve mega per seconde is ruim voldoende voor iedereen behalve mensen die de ganse nacht films downloaden.
      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Zonder internet kunnen? Neen. Ik moet het toegeven: ik ben verslaafd.
        Ik gebruik internet voor alles en nog wat.

Ja, ik zou eens mijn kosten moeten bekijken. Het zal allemaal wel wat goedkoper kunnen maar de tarieven en diensten zijn zeer ondoorzichtig. Men belooft x maar er zit een adder y onder het gras. Men belooft je xxx Mbps maar uiteindelijk valt dat dik tegen omdat je a. te ver van een telefooncentrale zit b. er teveel users zitten waardoor je snelheid keldert etc. etc.
        "En meneer, je kan gratis bellen na 18u!" maar een gesprek zal wel 0.3eur per minuut kosten overdag. Dat wordt dan in kleine lettertjes meegegeven.

Tot ik er ooit eens klaarheid komt betaal ik (waarschijnlijk) nu een pak teveel...
        Last edited by Nickon; 8 april 2007, 11:57.
        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

verslaafd ben ik niet, maar het is ongelofelijk gemakkelijk om informatie en contacten te vinden.
          Voor mijn thesis (over DVB, digitale TV) heb ik àlle normen over dat onderwerp (10000 pagina's) gratis kunnen downloaden. Ik heb ze dan ook op een cd-rom gezet en dan kon ik echt zonder pretentie zeggen dat àlles van info bij mijn thesis te vinden was. Probeer dat maar eens met de reguliere bibliotheek, of boeken bestellen via de boekhandel of zo... kost ook een pak geld!
          Ook, zoals hierboven gezegd: drivers downloaden en informatie krijgen is veel gemakkelijker geworden... Ik neem maar een voorbeeldje: je krijgt hier en daar de kans om gratis cursussen (bvb over fotografie) te downloaden... moest je die in boekvorm moeten gaan kopen ben je ook 30€ of meer kwijt...
          Hetgeen je kan mailen moet je niet meer telefoneren, denk bijvoorbeeld aan hotelboekingen, je ziet bij velen op internet wanneer er nog plaats is, het scheelt een paar telefoons, die je anders evengoed moet betalen...
          Dus vooraleer je je internet opzegt, vraag je je best eens af wat je er allemaal mee doet en wat je dat zou kosten zonder internet.

Comment

Working...
          X