Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht C-64

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gezocht C-64

wat mankeert er aan je '64 ?

Ik heb onlangs bij de mijne nog een defecte PLA gehad , dat - samen met de CIA 6526's zijn de dingen die het meest kapot gaan . bij de oudere modellen staan die IC's in voetjes en kan je die op 5 minuten vervangen

Probeer de 2 CIA's eens van plaats te wisselen , en kijk es of je dan terug beeld hebt (dan zal je toetsenbord niet meer werken maar weet je wat er stuk is)

krijg je zwart beeld (geen sneeuw op je TV maar pikzwart beeld - dus ff aan TV hangen en niet aan een compositemonitor ) dan is je 906114 PLA kapot
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

'k Ben net terug van bij mijn ouders. Na wat argumenteren heeft mijn pa toegezegd
      Hij ging deze week alles 'samenzoeken' want de C64 ligt ergens op de zolder. Zodra hij hem heeft klaarstaan stuur ik je ee PM om af te spreken.
      meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
        'k Ben net terug van bij mijn ouders. Na wat argumenteren heeft mijn pa toegezegd
        Hij ging deze week alles 'samenzoeken' want de C64 ligt ergens op de zolder. Zodra hij hem heeft klaarstaan stuur ik je ee PM om af te spreken.
        wow tof!
        Ik ben net terug van het buitenland en kon niet sneller antwoorden.

Die ic's wisselen zal niet lukken zonder ze er uit te solderen
        En waar vind je nog zo ic's??

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Anders hier voor wat reserve

'k was naar iets anders op zoek, maar dit lijkt me wel een leuke verzameling om te kopen
          To make your dreams come true, wake up

Comment

je hebt blijkbaar al aanbiedingen genoeg, maar moest dat toch niet doorgaan: ik heb er hier 2 staan (Waasmunster), verkopen doe ik ze niet maar voor onbepaalde tijd uitlenen wel

Comment

Heb nog een 128 staan met verschillende onderdelen en ik ben van Leuven. Alles mag gewoon weg.

Mvg,

Serre
              Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

Working...
              X