Deze week kocht mijn vriendin een 'nieuwe' tweedehandswagen. Natuurlijk zijn nog niet alle nodige paieren in orde, en rijdt ze er nog niet mee, maar fier als een gieter wilde ze haar wagentje eens tonen aan haar ouders. Maar.... de enige sleutel die de vorige eigenaar had, en die al serieus afgezien had, is wel afgebroken zeker. Gelukkig niet IN het slot. Nu hebben wij dus 2 stukken sleutel. En ik had haar nog zo gewaarschuwd voorzichtig te zijn en zo snel mogelijk dubbels te laten maken. Vrouwen he......
Mijn vraag: kan je aan de hand van een chassisnummer bvb een nieuwe originele sleutel verkrijgen, zonder dat je alle sloten en het contactslot moet vervangen? Moet dat via een erkende merkgarage, of kan een onafhankelijk garagist hier ook aan geraken?
De wagen in kwestie is een Mazda MX-3.
Iemand raad.........????

Mijn vraag: kan je aan de hand van een chassisnummer bvb een nieuwe originele sleutel verkrijgen, zonder dat je alle sloten en het contactslot moet vervangen? Moet dat via een erkende merkgarage, of kan een onafhankelijk garagist hier ook aan geraken?
De wagen in kwestie is een Mazda MX-3.
Iemand raad.........????
Comment