Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teak Tuinmeubelen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Teak Tuinmeubelen

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
    Lap... weer een ha. tropischbos, de longen van onze planeet, dat moet wijken omdat mijnheer Armani hoognodig een duur tuinmeubelset wil om te kunnen pochen....

Een betere wereld begint bij jezelf, alleen spijtig dat de rijken het overlaten aan de armen...
    hmmm, en dan vragen sommige mensen af waarom er nog weinig gepost wordt???
    smile ! ...it confuses people ...

Comment

beetje droevig dat mensen
      de echte boodschap
      niet altijd weten te vatten

Scotty... beam me up !!!

Comment

bedankt voor de leuke en lieve pm's aan mijn adres.....

maar ik vraag me af wie hier het "boertigst" is. Ik die weliswaar overgereageerd heb naar ts toe, het spijt me dan ook dat ik meer begaan ben met onze leefomgeving dan met persoonlijk uiterlijk vertoon of de kortzichtige pm'ers met hun ozo fijngevoelige welbespraakdheid?

Komt nog eens bij dat ik een bipolaire stoornis heb en soms bij het minste geringste kan getriggerd worden. Ik doe mijn best om op zo'n momenten tot 10 te tellen maar dit is voor mij niet altijd evident en dan gebeurt het wel eens dat ik uit de bocht ga waar ik me achteraf schuldig over voel en de betrokkenen dit ook wel duidelijk maak.

Gelukkig zitten hier veel mentaal gezonde mensen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn zoals oa hatelijke pm's voor iets dat voor mij en ts reeds afgesloten was.

Ik ga hier zeker en vast niet in een slachtofferrol kruipen maar kan enkel maar zeggen: wees blij dat je verstand en gevoel niet regelmatig kortsluiting maken zoals bij mij wel het geval is.

soit, en nu een vraag naar het BD-team: Gelieve mijn account bij deze te schrappen zodat ik geen internetmoorden meer kan plegen en jullie bespaar van mijn impulsiviteiten en het forum terug een fijn plaats om te vertoeven kan worden.

waarvoor dank
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
          hmmm, en dan vragen sommige mensen af waarom er nog weinig gepost wordt???

Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
            bedankt voor de leuke en lieve pm's aan mijn adres.....

maar ik vraag me af wie hier het "boertigst" is. Ik die weliswaar overgereageerd heb naar ts toe, het spijt me dan ook dat ik meer begaan ben met onze leefomgeving dan met persoonlijk uiterlijk vertoon of de kortzichtige pm'ers met hun ozo fijngevoelige welbespraakdheid?

Komt nog eens bij dat ik een bipolaire stoornis heb en soms bij het minste geringste kan getriggerd worden. Ik doe mijn best om op zo'n momenten tot 10 te tellen maar dit is voor mij niet altijd evident en dan gebeurt het wel eens dat ik uit de bocht ga waar ik me achteraf schuldig over voel en de betrokkenen dit ook wel duidelijk maak.

Gelukkig zitten hier veel mentaal gezonde mensen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn zoals oa hatelijke pm's voor iets dat voor mij en ts reeds afgesloten was.

Ik ga hier zeker en vast niet in een slachtofferrol kruipen maar kan enkel maar zeggen: wees blij dat je verstand en gevoel niet regelmatig kortsluiting maken zoals bij mij wel het geval is.

soit, en nu een vraag naar het BD-team: Gelieve mijn account bij deze te schrappen zodat ik geen internetmoorden meer kan plegen en jullie bespaar van mijn impulsiviteiten en het forum terug een fijn plaats om te vertoeven kan worden.

waarvoor dank
            't Is te hopen dat je dat laatste niet meent.
            Je gaat u toch niet op stang laten jagen zeker.

Als de probleempjes tussen u en de TS zijn opgelost en na +1jaar krijg je nog 'hatemail' dan zegt dat meer over de pm'ers dan over u.
            Last edited by Ticor; 8 mei 2008, 23:34.
            Mvg Tim

Comment

Ik zie die containers van Royal Botania wekelijks (en meer) passeren, alleen al op de terminal waar ik werk in de Haven.

Ik weet van waar die komen, en ik weet wat die in aankoop kosten, en de modellen van bvb. een Gamma of een andere goedkopere leverancier die iemand hier ergens 'van China' bestempelde.

Moet een beetje zien wat ik zeg, maar grosso modo: dream on.
              FSC kiezen is goed, duurder kopen is niet altijd beter kopen. Bij die Gamma hebben ze 2 modellen klapstoeltjes voor buiten voor dezelfde prijs. De ene deugt niet en op de andere kan je een olifant zetten.

Teak wordt overigens gekweekt voor kap in Africa, centraal Amerika en Zuid-Amerika, en deel van Azië. Van oorsprong komt het van India, Birma, Thailand. Op Myanmar, Thailand, Java (Indonesië) wordt het veel aangeplant, en van daar komt ook de Royal Botania. Gebruik was oorspronkelijk voor schepen vanwege het niet reageren met metaal.

Teak is niet altijd teak overigens. Iroko, Padoek, Wané,... kunnen als vervanger dienen en vooral Iroko lijkt erg op tea en wordt ook als teak verkocht.

Kwaliteit: echte goede teak komt van een echte oude volwassen boom die 70 jaar of zo is, en die een jaar of 2 tijd krijgt om te drogen. Die goedkope scheurmeubelen zijn vaak van opgejaagde bomen (+ industriëel gedroogd) uit mindere teakplantages afkomstig. Oorsprong zoals China of Java of Birma hebben daar niks mee te maken. Al heeft Birmaanse teak vaak betere kwaliteit, maar daar kappen ze dan wel meer oerbossen om...
              Last edited by Yourt; 9 mei 2008, 13:55.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

EDIT : had niet gezien dat het al zo'n stokoude post was ...
                Last edited by Wimpy; 10 mei 2008, 11:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                  EDIT : had niet gezien dat het al zo'n stokoude post was ...
                  Bwa... 't is weer de tijd van 't jaar hé. Zeker met zo'n weer als de laatste week.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Working...
                  X