Even signaleren,
Misschien weet iemand raad.
Aannemer beschadigt bij werken glazen dak ... massa's schrammen ...
Verzekeringsmaatschappij (van aannemer) wordt verwittigd.
Ik contacteer glashandel ... offerte volgt ...
Gisteren (na 3 maand) expertise.
Onmiddellijk verwijt dat ik het glazen dat niet gekuisd heb ... maar dat wou ik juist niet op voorhand doen kwestie van het verwijt niet te krijgen zelf de krassen veroorzaakt te hebben !
Expert "zegt" dat hij maar de helft van het bedrag kan toekennen. 2000 euro ipv 4000 euro (+ btw) !!!
Hij 'adviseert' bij een bepaalde glashandel prijs te vragen ... Ik replikeer dat hij mij moet 'garanderen' dat die werken ook perfect zullen uitgevoerd worden en achteraf geen problemen geven (waterdichting van glazen dak is niet zo eenvoudig - de constructie is 15 jaar geleden geplaatst en bestaat uit hout)
De expert twijfelt om zijn handelaar door te drukken.
Uiteindelijk (na discussie) mag ik zelf bij een andere handelaar een tweede prijs opvragen die ik moet indienen ...
Conclusie = "eerlijke praktijken ? van 'onafhankelijk' expertise bureel ???
Ik noem voorlopig bewust geen namen, noch van maatschappijen noch van vakhandels, noch van expertisebureel ...
Straf verhaal dat nog vervolgd zal worden
Groeten
Geert N
Misschien weet iemand raad.
Aannemer beschadigt bij werken glazen dak ... massa's schrammen ...
Verzekeringsmaatschappij (van aannemer) wordt verwittigd.
Ik contacteer glashandel ... offerte volgt ...
Gisteren (na 3 maand) expertise.
Onmiddellijk verwijt dat ik het glazen dat niet gekuisd heb ... maar dat wou ik juist niet op voorhand doen kwestie van het verwijt niet te krijgen zelf de krassen veroorzaakt te hebben !
Expert "zegt" dat hij maar de helft van het bedrag kan toekennen. 2000 euro ipv 4000 euro (+ btw) !!!
Hij 'adviseert' bij een bepaalde glashandel prijs te vragen ... Ik replikeer dat hij mij moet 'garanderen' dat die werken ook perfect zullen uitgevoerd worden en achteraf geen problemen geven (waterdichting van glazen dak is niet zo eenvoudig - de constructie is 15 jaar geleden geplaatst en bestaat uit hout)
De expert twijfelt om zijn handelaar door te drukken.
Uiteindelijk (na discussie) mag ik zelf bij een andere handelaar een tweede prijs opvragen die ik moet indienen ...
Conclusie = "eerlijke praktijken ? van 'onafhankelijk' expertise bureel ???
Ik noem voorlopig bewust geen namen, noch van maatschappijen noch van vakhandels, noch van expertisebureel ...
Straf verhaal dat nog vervolgd zal worden

Groeten
Geert N
Comment