Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT-pakjesdienst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TNT-pakjesdienst

Ik verwacht een pakje uit Nederland ( naar België )

1) Is TNT een "goede" koeriersdienst ? ( ervaringen )

2) Wat als ik niet thuis ben ?

- nieuwe ( gratis aanbieding ? )

- Of 30 km rijden naar hun depot ???
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: TNT-pakjesdienst

al een paar keer iets laten leveren door TNT.

1) altijd netjes en op tijd geleverd ?
    2) als je niet thuis bent steken ze een briefje in de bus, en moet je even bellen naar TNT (binnen 4 werkdagen) om een nieuwe afspraak te maken, anders wordt het pakje terug gestuurd naar de afzender ?
    groeten, Erik. -BD0841BE-
    http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Bedankt Ribo !
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

2x gebruik gemaakt van hun diensten,2x pakje (schuiltent en 19inch scherm)verloren.Op het scherm heb ik 1maand moeten wachten.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

professioneel wordt TNT vaak gebruikt bij het transport van biologische afnames (bloed, urine, biopten,...). Altijd goede ervaringen mee gehad.

erik
          erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            2x gebruik gemaakt van hun diensten,2x pakje (schuiltent en 19inch scherm)verloren.Op het scherm heb ik 1maand moeten wachten.
            Hoe heeft TNT dit opgelost ?
            Wij maken dagelijks gebruik van oa. TNT naar alle uithoeken van de wereld en ik kan me niet herinneren ooit een pakje kwijt te zijn geraakt ....
            brochef_photographer

Comment

Ze zijn uiteindelijk teruggevonden en geleverd zonder commentaar of verontschuldiging.Ze reageren nog niet als je een woordje uitleg vraagt.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik heb met TNT alleen maar goeie ervaringen. Zowel met mijn huidige leveringen als op mijn vorig werk.

Het gebeurt – en dat is bij elke koerier zo – dat er spullen verloren of beschadigd raken. Bij de distributie is men overigens nergens voorzichtig met pakjes, dus ze moeten ook altijd goed verpakt zijn. Maar bij die paar beschadigingen/verliezen is hun verzekering netjes tussengekomen. Wil je een persoonlijke behandeling, dan kunnen pakjes ook via SameDay verstuurd worden; dan rijdt er een expressdienst met alleen jouw pakje vrijwel onmiddellijk uit. De prijs is ook navenant, maar bij dure of erg dringende verzendingen te rechtvaardigen.

Het is overigens aan de leverancier om het pakje vlekkeloos tot bij jou te krijgen. Als bestemmeling zou je bijgevolg niks te vrezen mogen hebben. 't Is pas als je een handtekening zet, dat je de goederen als correct afgeleverd goedkeurt (teken dus niet bij beschadigde verpakking of laat de beschadiging vermelden).

Via hun tracking systeem kan je bovendien volgen waar het pakje zich bevindt (gewoon aan de leverancier een connote nummer vragen). Wanneer er iets mis gaat, heb je dat redelijk snel door als je 't wat opvolgt.

En bij problemen staat er altijd wel een telefoniste voor je klaar die desnoods het magazijn laat uitkammen op zoek naar je zending (paar keer voorgehad ook).
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                  Ik heb met TNT alleen maar goeie ervaringen. Zowel met mijn huidige leveringen als op mijn vorig werk.

Via hun tracking systeem kan je bovendien volgen waar het pakje zich bevindt (gewoon aan de leverancier een connote nummer vragen). Wanneer er iets mis gaat, heb je dat redelijk snel door als je 't wat opvolgt.
                  Wel, ik ben in blijde verwachting maar heb geen enkel idee van waar mijn pakje zich op dit moment schuil houdt en het volgende brengt niet meer opheldering:

dus als jij kan zeggen waar mijn pakje nu is....

mvg,
                  2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                    Wel, ik ben in blijde verwachting maar heb geen enkel idee van waar mijn pakje zich op dit moment schuil houdt en het volgende brengt niet meer opheldering:

dus als jij kan zeggen waar mijn pakje nu is....

mvg,

Voor zover ik deze begrijp werd het pakje gescand in de hub, en vervolgens werd deze gescand voor een subcontractor. In dat geval is de verdeling uitbesteed aan een externe firma. Als je dat absoluut wil weten, dan zal je even contact moeten opnemen met TNT die je dan de gegevens van die subcontractor zal kunnen doorgeven.

By the way: zelf zal je dat niet altijd kunnen zien waar het zich fysiek bevindt. Dat kunnen ze bij TNT zien, want zij hebben de informatie over de hubs e.d.m. Wanneer TNT het pakje zelf in het circuit houdt, dan worden meestal de steden van de tussenhubs vermeld. Op de dag dat het geleverd wordt zal er "out for delivery" staan, zodat je er rekening mee kan houden dat je die dag je pakje ontvangt.
                    Last edited by vicberger; 25 maart 2007, 22:52.
                    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Ik heb al 2 maal een pakje door TnT bezorgt gekregen.

1) Ze hadden al een paar keer aan mijn deur gestaan zonder een bericht na te laten in de brievenbus. Ik heb toen zelf gebeld en een afspraak gemaakt, dan verliep alles wel goed. Dit was wel jammer dat ze geen bericht nalieten...

2) Besteld om 15.40 in Nederland en geleverd door TnT (was wel privé-persoon die in onderaanneming voor hen reed) om 11.57 de dag erop...

De leveringen verliepen goed, buiten het feit dat ik zelf heb moeten bellen voor een afspraak...

Comment

Working...
                      X