Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
3-word story
Collapse
X
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Re: 3-word story
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtof een Sommerkamp" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
tijdens een regenbui" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
opgewonden amateur fotografen" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtmet grote (euh) lenzenperman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
met als gevolg" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtmet als gevolgperman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtwaar de iets
Verstuurd vanaf mijn Archos 50 Helium 4G met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elroldur Bekijk berichtMeer relaxe delen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtheel veel overgewicht
Comment
-
door hard naaktlopen" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtdoor hard naaktlopenperman
Comment
Comment