Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pakje bij douane...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pakje bij douane...

Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk bericht
    Zeg eens eerlijk hoeveel goedkoper je bent dan de eerste de beste winkel die je tegenkomt?

Statief van feisol; hier heb ik geen verdeler voor gevonden in de EU.
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
      Statief van feisol; hier heb ik geen verdeler voor gevonden in de EU.
      Hoe zijn je ervaringen met dit product?
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Tot nu toe zijn mijn ervaringen goed. Ik heb het CT-3441 statief met CB-50H balhoofd. Ik heb het gekocht als reisstatief. Het weegt niet veel en kan het aan mijn Lowepro Rover AWII hangen (zonder balhoofd, want dat botst tegen mijn hoofd ). Ik ben momenteel vooral aan het experimenteren om het statief te gebruiken in combinatie met een MrotatorTCS panoramahoofd, en dusver lijkt het statief dit goed te houden (Nikon D80 + Tokina 12-24 + MrotatorTCS). Het balhoofd is wel een beetje wennen.
        De mensen van feisol hebben vlot op mijn vragen geantwoord. Ze hebben ook direct een pro forma factuur gemailed toen ik vermelde dat er problemen waren bij de douane. Ik had misschien beetje pech bij douane want op zelfde moment was er blijkbaar een nieuwe playstation uitgekomen die en masse werd ingevoerd vanuit het Verre Oosten. Zoiets weet de douane wel...

Nu moet ik eerlijkerwijs toegeven dat ik zelf geen vergelijking kan maken met analoge statieven van Gitzo en/of Manfrotto. Het statief is in ieder geval veel beter dan mijn Velbon Luxi en ook stukje steviger dan mijn Manfrotto 714B zaliger.
        :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk bericht
          Zeg eens eerlijk hoeveel goedkoper je bent dan de eerste de beste winkel die je tegenkomt?
          Nikon D80 + 18-135mm // 3x SanDisk 2gb // 1extra Nikon EN-EL 3E // powergrip MB- D80 (totaal 1222 incl verzending met GLS vanuit Duitsland)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
            Nikon D80 + 18-135mm // 3x SanDisk 2gb // 1extra Nikon EN-EL 3E // powergrip MB- D80 (totaal 1222 incl verzending met GLS vanuit Duitsland)
            Euh, Duitsland is Europese Unie. Dan heb je geen douanekosten...

Jos
            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Working...
            X