Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proximus mobile internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: proximus mobile internet

Ik heb zo een kaartje, en de dekking indoor is geen probleem, zowel thuis, op kantoor als aan zee. In België nog best betaalbaar, maar in buitenland kan de kosten-teller flink oplopen. Maar als je echt mindere ontvangst hebt, kan je de diversity antenne nog wat bijregelen (of je haalt uit je doos de externe antenne en verbind die met een draadje naar je draadloze modem)

een andere oplossing is die draadloze rooter kopen: één sim kaart in die doos, je zet die doos aan't raam, en je kan met meerdere medewerkers via de wifi surfen op een werf met behulp van één 3G aansluiting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
      een andere oplossing is die draadloze rooter kopen: één sim kaart in die doos, je zet die doos aan't raam, en je kan met meerdere medewerkers via de wifi surfen op een werf met behulp van één 3G aansluiting

Das inderdaad handig, ik gebruik zo'n router om een aantal machines van op afstand te beheren en programmeren. Er was geen mogelijkheid om een netwerk of telefoonkabel van de kantoren naar de fabrieksruimte te trekken, dus hebben we dat zo opgelost en dat werkt perfect.
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

dat ik nu nog traag via gprs moet werken is gewoon een probleem van dekking, zoals je op de site van proximus ziet, heb dit weekend ff gesurfd bij mijn ouders (in zottegem...d'uh) had toen umts bereik en haalde bij een test online 150kb/s, nog geen topsnelheid maar was al iets aangenamer surfen, gewoon geduld hebben dus

vriendelijke groeten, dimidub
        ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
        http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Working...
        X