Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intussen opgelost : Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Intussen opgelost : Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

    Ik krijg voortdurend een grijze pagina met de melding "The system cannot find the file specified." als ik op "challenge" klik in de menubalk ...

    Ligt het aan mij of hebben jullie dat ook ?


    EDIT : het ligt blijkbaar aan mijn Firefox 1.5. In IE heb ik het probleem niet

    EDIT2 : probleem intussen opgelost (zie verder)
    Last edited by filipo; 17 december 2005, 11:45. Reden: titel aangevuld
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Waar is de challenge gebleven ?

    Uhm.. wel ik heb datzelfde probleem gehad, maar een paar minuten later was het opgelost en was de pagina wel zichtbaar. Ik hab ook firefox, maar ik kan het terug zien, zonder problemen.
    ----
    http://www.wispr.be

    Comment


    • #3
      Re: Waar is de challenge gebleven ?

      Bedankt voor je reactie witam77.
      Ik heb al enkele malen een refresh geprobeerd, cache gewist, maar ik krijg helaas nog steeds niets te zien in FF...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
        Ik krijg voortdurend een grijze pagina met de melding "The system cannot find the file specified." als ik op "challenge" klik in de menubalk ...

        Ligt het aan mij of hebben jullie dat ook ?


        EDIT : het ligt blijkbaar aan mijn Firefox 1.5. In IE heb ik het probleem niet
        Ik werk ook met FF 1.5 en heb geen probleem met de challenge.

        Mvg,

        Pendragon
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #5
          Re: Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

          Probleem opgelost !

          Aangezien het blijkbaar aan mijn PC lag heb ik Firefox eens afgesloten, in taakbeheer gekeken en gezien dat er daar blijkbaar nog een firefox stond te draaien (FF was deze voormiddag eens onverwacht gesloten en blijkbaar was dat proces nog lopende en zorgde voor conflicten).

          Bedankt voor de medewerking
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Intussen opgelost : Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

            Aan de hand van deze topic merk ik nu dat er blijkbaar een probleem zou kunnen zijn.

            Volgens de replay's mag ik hopelijk begrijpen dat het probleem bij Firefox 1.5 lag en dat je nu terug normaal terug op de Challenge kan filipo.

            Want zonder filipo op de challenge hebben we geen echte chakkenge he.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Intussen opgelost : Waar is de challenge gebleven ? (FireFox probleem ?)

              Hoi spooky,

              het probleem is intussen idd opgelost, het was (gelukkig maar) een lokaal probleem met firefox.
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment

              Working...
              X