Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suggesties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Suggesties

Nog een paar:

*Zelf een prentkaartje schieten (kan van sneeuwlandschap tot een ruine tot..)
    *Schaduw van objecten
    *Reflecties
    *Lijnen in het landschap
    ----
    http://www.wispr.be

Comment

@ to Cyrox We proberen met de toehankelijkheid van iedereen zowel voor de ervaren als de beginnende fotografen zoveel mogelijk rekening te houden. Om die reden ben ik dan ook voorstander van de onderwerpen te laten kiezen doormiddel van een pol.

@ to witam77 bedankt voor de aanbreng van de suggesties.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witam77
        *Schaduw van objecten
        *Reflecties
        Deze onderwerpen lijken wel heel veel op "schaduwen" van 3/2005 en "weerspiegelingen" van 6/2005
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Klopt filipo maar het was mij al opgevallen. Heb dit dan ook zo vermeld in mijn gegevens bestand aangaande de suggesties. Doch heel vriendelijk filipo om dat op te merken zo ben ik gerust dat ik op tijd de juiste steun krijg.

Ik heb witam77 zijn profiel even nagezien en merk daar dat hij pas sedert 31 oktober 2005 geregistreerd is bij BD. Dus hij kon nog niet al die informatie tot hem opgenomen hebben. Maar we zijn wel blij dat hij reeds suggesties weet aan te brengen.

Ik heet witam77 dan ook van harte welkom hier op het forum en hoop dat hij ook deel neemt aan de challenge zelf.
          Last edited by spooky; 14 november 2005, 21:04.
          Spookys Fotoweb

Comment

Bedankt voor het welkom..

Ik heb inderdaad nog niet alle challenges bekeken, maar plan dit wel. Sorry voor het dubbel suggereren.

Ps: niet hij maar zij
            ----
            http://www.wispr.be

Comment

Ook mijn verondschuldigingen dat ik je aansprak met een hij i.p.v. een zij. Ik had wel snel even je profiel bekeken maar had alleen naar de registratie datum gekeken. Zal nu toch wel even je volledig profiel rustig bekijken zodat ik beter weet met wie ik praat.

En wat je dubbel suggereren betreft daarom moet je je geen zorgen maken hoor. Hier proberen we zoveel mogelijk elkaar te helpen en dat was in feite ook jou intentie.
              Spookys Fotoweb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                Sallypaparazzi je suggestie's worden in mijn bestand opgenomen om dan ten gepaste tijde via een pol voorgesteld te worden.

Aan de hand van deze topic ben ik eens gaan kijken naar jouw foto's hier bij BD. Je kan heel goed merken dat je een geschoolde opleiding hebt in de materie van de fotografie. Bij deze nodig ik je dan ook uit om zeker mee te doen met de challenge. Laat je niet afschrikken hoor. Je bent een goed fotograaf in spe. Jouw deelname kan alleen maar een nieuwe wind, kijk werpen op heel wat thema's.

Laat het gewoon een uitdaging zijn voor jezelf.
                Binnekort zal ik idd mee doen,nu kan dat nog niet,ik werk namelijk nog analoog. En ik heb enkel een nutteloos digitaal compactje.Maar volgende maand heb ik mein digitale,dus kom ik zeker eens mee oefenen in dit ding.Lijkt me wel tof zo onderwerpen!!!

Tot binnekort dus.

Greetz
                Sallypaparazzi
                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Comment

@ to Sallypaparazzi

We kijken dan volgende maand met heel wat spanning uit naar je deelname.
                  Spookys Fotoweb

Comment

Working...
                  X