Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suggesties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Suggesties

Ik ben even het forum van de challenge afgelopen om te zien welke onderwerpen er zoal geprefereerd worden voor de Challenge. Daar de laatste rondvraag dateert van augustus en ik graag een lijstje zou aanleggen met mogelijke onderwerpen vraag ik eventueel je voorkeuren te laten kennen. Op die manier kunnen nieuwe leden van BD ook hun inbreng doen.

De bedoeling is om dan bij wijze van pol een onderwerp te laten kiezen. Dus we hebben nog wat de tijd en kunnen als het moet even rustig nadenken over passende onderwerpen. Al dan niet onderwerpen die passend zijn voor de tijd van het jaar.

Alvast bedankt voor de welwillende medewerking
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Re: Suggesties

contrasten ( maar dan letterlijk, zoals oud en nieuw, blinkend en mat...)

markten (kan alles zijn rommel, kunst, groenten....)

is wat me nu te binnen schiet

Comment

Bedankt linda16093 voor het willen meedenken. Zal je voorstellen in mijn lijstje opnemen. Als je nog ideeën hebt mag je ze steeds melden. Ik maak een data bestand met deze voorstellen aan. Als ik ze deze maand niet kan gebruiken dan komt er we eens een maand waar ik ze in een POL kan plaatsen.
      Last edited by spooky; 11 november 2005, 11:49. Reden: Vervollediging
      Spookys Fotoweb

Comment

Terug even onder de aandacht brengen : nog iemand suggesties ?
        Er staan nog heel wat interessante suggesties in deze topic.

Misschien een suggestie om het aantal deelnemers eens op te krikken : "de letter S" (van Spooky ). Lijkt me een heeeeeeel open thema : sneeuw, sinterklaas, sportschoenen, suiker, stripverhaal, slank, stilstaan, storm, slang, spoorweg, schoonheid, slagroom, smurfen, staal, stroom, sleutels, skilatten, stralen, schuim, schoorstenen, strand, stoelen, kortom alles wat met de letter S te maken heeft en dus voor elk wat wils. Ik heb misschien wel al te veel tips gegeven voor die letter, dus misschien toch maar een andere letter nemen ...
        't Is maar een Suggestie. Succes Spooky

@spooky : ik vermoed dat je een van je posts (ivm de batterijen) hebt willen aanpassen maar verkeerdelijk de bovenstaande challenge-post hebt aangepast ?? Of mogen we naar die nummers bellen voor challenge-suggesties
        Last edited by filipo; 11 november 2005, 11:47. Reden: suggestie toegevoegd
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

@ to filipo

Bedankt voor de sugesties + de verwijzing naar de aangehaalde topic.

Inderdaad ik had nog niet gemerkt dat ik een wijziging betreffende het probleem met de batterijen in een verkeerde topic aanbracht. Ook hiervoor mijn dankt om me daar even op te wijzen.
          Spookys Fotoweb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
            Misschien een suggestie om het aantal deelnemers eens op te krikken : "de letter S" (van Spooky ). Lijkt me een heeeeeeel open thema : sneeuw, sinterklaas, sportschoenen, suiker, stripverhaal, slank, stilstaan, storm, slang, spoorweg, schoonheid, slagroom, smurfen, staal, stroom, sleutels, skilatten, stralen, schuim, schoorstenen, strand, stoelen, kortom alles wat met de letter S te maken heeft en dus voor elk wat wils. Ik heb misschien wel al te veel tips gegeven voor die letter, dus misschien toch maar een andere letter nemen ...
            Een leuke tip, Filipo, al zou ik (persoonlijke mening!) dan wel die letter "S" willen terugzien in de foto om er toch een beetje opdracht van te maken.
            Oh, ja: en onderwerpen als "Stinkende paddestoelen", "Slappe koffie" en "Schoon meiske" kunnen die ook?
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

een lijstje van de al gebruike onderwerpen of een link er naartoe zou handig zijn.
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                Oh, ja: en onderwerpen als "Stinkende paddestoelen", "Slappe koffie" en "Schoon meiske" kunnen die ook?
                en spook

Comment

Ja lut we zouden ook de t van Hombre kunnen nemen Zoals thuis.

@ to janvangent wat bedoel je met gebruikte onderwerpen. Bedoel je dan de onderwerpen die reeds aan bod zijn gekomen ? Die kan je toch snel vinden op de Challange View History. Als je iets anders bedoelde laat het maar weten.
                  Spookys Fotoweb

Comment

al zou ik (persoonlijke mening!) dan wel die letter "S" willen terugzien in de foto om er toch een beetje opdracht van te maken.
                    Ik kan je volgen in je redenering. En ik zou er zeker geen bezwaar tegen hebben mocht die voorwaarde opgelegd worden.
                    Maar ik zat zo te denken, als het thema "mijn beste foto van 2004" zo veel deelnemers trekt, waarom dan niet een thema nemen dat iedereen aankan. Maar om toch niet gewoon alles toe te laten, toch een kleine voorwaarde stellen (nl. een letter). Maar ik geef toe dat de associatie met de letter soms heel ver kan gaan ...

Dan toch liever :
                    "scheve lavabo's", "stevige poten", "sympathieke apen", "schattige leeuwinnen", "sprankelende dranken", "spannende broeken", "spiekende Spanjaarden", ...

maar ik begrijp wat je wil zeggen

Comment

slechte gewoonte lijkt mij wel een leuk onderwerp???.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                        Ja lut we zouden ook de t van Hombre kunnen nemen Zoals thuis.
                        Ik hou het liever bij Familie ...

Comment

Misschien enkele oprachtjes van bij ons op school
                          * ritme en ruimte (iets dat zich herhaalt en daardoor zie je ruimte)
                          * hond met baas
                          * imponerend
                          * ...

greetz
                          Sallypaparazzi
                          Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Comment

Sallypaparazzi je suggestie's worden in mijn bestand opgenomen om dan ten gepaste tijde via een pol voorgesteld te worden.

Aan de hand van deze topic ben ik eens gaan kijken naar jouw foto's hier bij BD. Je kan heel goed merken dat je een geschoolde opleiding hebt in de materie van de fotografie. Bij deze nodig ik je dan ook uit om zeker mee te doen met de challenge. Laat je niet afschrikken hoor. Je bent een goed fotograaf in spe. Jouw deelname kan alleen maar een nieuwe wind, kijk werpen op heel wat thema's.

Laat het gewoon een uitdaging zijn voor jezelf.
                            Spookys Fotoweb

Comment

Ik heb niet echt een suggestie qua thema, maar een algemene opmerking : pas aub een beetje op met te abstracte (bvb. spreekwoorden uitbeelden) of té concrete onderwerpen (bvb. hond met baas)

Niks persoonlijk aan het adres van diegenen die deze voorstellen deden, maar zulke zaken zullen denk ik het aantal deelnemers niet ten goede komen. Het ideale onderwerp hier zou moeten toegankelijk zijn voor zowel ervaren forografen als beginners, zowel mensen die zich kunnen verplaatsen als mensen die dan niet kunnen, zowel mensen met veel vrije tijd als drukbezette mensen....enzovoort

In het verleden is reeds gebleken dat het onderwerp een grote (zoniet de grootste) invloed heeft op het aantal deelnemers.
                              Last edited by Cyrox; 13 november 2005, 20:12.
                              Mark (300D)

Comment

Working...
                              X