Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

and the winner is ... FILIPO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • and the winner is ... FILIPO

    een dikke proficiat, mijjn favoriet, een mooie weergave van het onderwerp !!!

    Stampers

  • #2
    Re: and the winner is ... FILIPO

    Heeft van mij ook de hoogste score gekregen, proficiat

    Groet Rowe
    Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

    Comment


    • #3
      Re: and the winner is ... FILIPO

      Ook van mij een dikke proficiat. De eenvoud siert hier terug de foto.

      De jaarrangschikking zal wegens omstandigheden wat met vertraging opgesteld worden. Ik hoop dat het me zal lukken het te plaatsen in de late avond.

      Maar ook Stampers en skaterfish van harte gefeliciteert
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: and the winner is ... FILIPO

        Proficiat Filipo !

        Enkel jammer van het overbelichte gedeelte bovenaan, dat maakt hem voor mij net geen topper. Maar je stond wel in m'n persoonlijke top drie
        Mark (300D)

        Comment


        • #5
          Re: and the winner is ... FILIPO

          Inderdaad ook een van mijn toppers. Proficiat Filipo

          Ik vrees dat mijn deelname aan de maandelijkse challenge niet meer gegarandeerd zal zijn in de toekomst. Deze maand heb ik al op het laatste nippertje een "snelle foto" moeten insturen (het resultaat is er dan ook naar).
          Mijn prioriteiten worden echter verlegd naar de opdrachten voor mijn fotografieopleiding en in het ontwikkelen en afdrukken van analoge foto's kruipt nu eenmaal wat meer tijd, vooral in het begin.

          Maar vroeg of laat zal ik toch wel trachten opnieuw een regelmatige deelneemster te worden aan de challenge.

          Alvast veel succes aan iedereen voor de nieuwe opdracht en voor de nog komende opdrachten.
          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

          Comment


          • #6
            Re: and the winner is ... FILIPO

            Proficiat Filipo
            Groetjes
            http://www.vehe.be

            Comment


            • #7
              Re: and the winner is ... FILIPO

              Bedankt iedereen

              Proficiat ook aan al wie het toch aangedurfd heeft om deel te nemen aan deze toch wel moeilijke opdracht.
              21 deelnemers is bij mijn weten een dieptepunt in de challenge-geschiedenis. Zitten er misschien zo veel studenten met herexamens in september tussen de gebruikelijke deelnemers ?

              @cookie : jammer dat je er even niet bij zult zijn. Je commentaren zullen alvast gemist worden... Veel succes bij je opleiding.

              @cyrox : geen probleem

              @spooky : het was mij al opgevallen dat je de laatste foto's niet meer voorzien had van commentaar. Ik dacht dat je misschien met vakantie was maar blijkbaar is het iets anders. Hopelijk niets ernstigs ? Doe maar zoals het je uitkomt.

              Benieuwd wat de nieuwe opdracht "rook" gaat geven. Het lijkt me eigenlijk nog moeilijker om dat goed in beeld te brengen. We zien wel. Succes iedereen
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: and the winner is ... FILIPO

                Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                Ook van mij een dikke proficiat. De eenvoud siert hier terug de foto.

                De jaarrangschikking zal wegens omstandigheden wat met vertraging opgesteld worden. Ik hoop dat het me zal lukken het te plaatsen in de late avond.

                Maar ook Stampers en skaterfish van harte gefeliciteert
                Dikke proficiat aan de winnaar.
                Maar ben toch dik content met 3e plaats van mijn (15-jarige) zoon ( SkaterFish) met zijn onnozel Trusteke ... Ik was zeer aangenaam verrast toen hij mij zijn "deelname" toonde.
                ( En ik ben dan nog vergeten te stemmen op hem LOL )
                embee ::: nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: and the winner is ... FILIPO

                  Merci embee

                  Oorspronkelijk geplaatst door embee
                  Maar ben toch dik content met 3e plaats van mijn (15-jarige) zoon ( SkaterFish) met zijn onnozel Trusteke ... Ik was zeer aangenaam verrast toen hij mij zijn "deelname" toonde.
                  Een jongen met talent. Sterke prestatie. Was eigenlijk mijn favoriet
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: and the winner is ... FILIPO

                    gefeliciteerd, Filipo!

                    (onderwerp was voor mij weer eens te moeilijk en veel te weinig tijd...)
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment


                    • #11
                      Re: and the winner is ... FILIPO

                      En terecht IMHO! Sorry voor de andere deelnemers, maar ik vond direct al dat die inzending er met kop en schouders bovenuit stak. Mooi en simpel in beeld gebracht profiterend van een mooi invallend natuurlijk licht. Meer moet dat niet zijn. Mijn oprechte complimenten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: and the winner is ... FILIPO

                        Thanks Thor en Frederic
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: and the winner is ... FILIPO

                          Proficiat Filipo, je was ook mijn numero uno deze keer!

                          Zelf ben ik ontzettend laag geëindigd maar dat had ik natuurlijk verwacht deze keer
                          Wel heb ik 1 tien gekregen en 'k zou begot nie weten wie er da aan die foto wou geven (neen, ikzelf was het niet en Digirush ook niet, straf hé! ) Bedankt in ieder geval, onbekende

                          Owja, wat ik ook nog wou zeggen: Lize en L1 had ik persoonlijk wel iets hoger geschat
                          Last edited by tacha; 4 oktober 2005, 20:21.

                          Comment


                          • #14
                            Re: and the winner is ... FILIPO

                            Ook mijn felicitaties, Filipo, simpel en goed gebracht.
                            nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: and the winner is ... FILIPO

                              bedankt tacha en joze
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X