Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heb ik het mis ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• heb ik het mis ??

op de challange staat een foto maar deze heb ik eerder gezien op een url adres die HV mij gaf, hier staan nl originele foto's op die je kunt downlouden

het gaat om deze foto:

of heb ik het nu mis, ik heb helaas de url adres niet meer de HV mij gaf toen..
    Last edited by gabriella; 13 januari 2005, 09:15.
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

Re: heb ik het mis ??

Ik herkende 'm ook meteen... hij lijkt heel sterk op de plaat die hier als voorbeeld wordt genomen. Hij is echter anders...
    Last edited by Joost; 13 januari 2005, 09:34.

Comment

Deze foto is van mij en je kan hem ook al vinden in mijn beste foto's van 2004 post van enkele weken terug. Er stond toen wel een kader rond maar dat mag niet voor de challenge.

Als jij hem ergens anders al gezien hebt wil ik het wel weten want dan kan ik ook een gaan zeggen dat ze mijn foto's niet zonder mijn toelating mogen publiceren! Je hebt het dus hopelijk mis.

Je kan heel veel gelijkaardige foto's vinden op het net want Antelope Canyon is een geliefde plaats voor fotografen omwille van die lichtbundels en de prachtige lichteffecten die je er kan zien. Maar deze is de mijne hoor!

Nog een voorbeeldje:

Last edited by Kevlar; 13 januari 2005, 10:05.

Comment

Hoi kelvar ik heb helaas het url adres niet meer, maar ik heb hv al een mail verzonden misschien dat hij hem heeft.
        ze lijken anders echt enorm veel opelkaar..
        Mocht ik hem weer terug vinden mail ik je meteen..
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

Comment

Ok bedankt gabrielle.

Ik betwijfel wel dat hij dezelfde zal zijn en al zeker niet op origineel formaat want deze heeft nooit online gestaan. Het is enkel omdat ik die best of 2004 thread gestart was dat ik hem nu ook maar in de challenge gepost heb want ik doe normalerwijze nooit mee in de challenge. En ik geloof dat het zelfs de eerste keer is dat hij online stond in die thread. Nu ja als het toch dezelfde is dan weet ik al wie het gedaan heeft denk ik.

Comment

Een dergelijke compositie heb ik ook al eens op de site van Fred Miranda gezien. Ze lijken ontzettend veel op elkaar, op het eerste gezicht tenminste.

Blijkbaar een heel populair plaatje om te maken.
            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh
              Een dergelijke compositie heb ik ook al eens op de site van Fred Miranda gezien. Ze lijken ontzettend veel op elkaar, op het eerste gezicht tenminste.

Blijkbaar een heel populair plaatje om te maken.
              ja tik antelope canyon maar eens in google in en je gaat nog veel meer dergelijke plaatjes tegenkomen. Het was er zelfs heel moeilijk om foto's te maken zonder mensen in de foto want iedereen komt op hetzelfde moment omwille van die lichtbundels. Je kan ook wel een fotografie toer doen waar je wat meer tijd hebt en op minder drukke plaatsen komt; maar dat ging voor mij deze keer niet misschien ooit later nog wel eens. Het is in elk geval voor iedereen een aanrader als je in de buurt komt. Het is prachtig en de foto kan dat niet weergeven. Wel opletten voor zwarte weduwe's die zitten daar ook.
              Last edited by Kevlar; 13 januari 2005, 11:35.

Comment

Working...
              X