Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De enige die dit kan controleren is Christian. We zullen moeten wachten op zijn antwoord!
Het was helemaal NIET de bedoeling hiermee een toon te zetten.
Heb ondertussen begrepen dat de hoegrootheid van het lettertype de toon bepaald.
Mijn ging het erom dat het een beetje zou opvallen, en blijkbaar ben ik hierin geslaagd, maar op een verkeerdelijke manier, waarvoor dan ook mijn excuses.
Ik krijg regelmatig van die mailtjes, wat ik zo vreemd vind is dat je normaal atlijd een mail bericht krijgt met informatie; heb het net nog eens getest en dat is bij mij toch het geval:
christian,
Your picture is validated and NOT accepted for the Belgium Digital Challenge.
Your picture is deleted by the webmaster.
Extra Info: Gelieve kadertje te verwijderen...
Het kan dus geen kwaad om die mailtjes eens te lezen, en mocht je ze niet krijgen dan moeten we eens zien met de crew hoe dat komt...
Ik had dus helemaal geen mails gekregen !!
Het ondertussen de boosdoener gevonden (Planetinternet is vanaf dit jaar naar scarlet gewijzigd).
Vandaar dat ik geen mail heb ontvangen.
Ik zal de foto aanpassen en opnieuw doorsturen.
ik heb zaterdag en zondag tot 2x toe mijn foto doorgestuurd.
Er zijn m.i. 2 mogelijkheden :
- je hebt een foto proberen doorsturen die niet voldeed aan de voorwaarden qua pixels en kb's en deze werd dus niet opgeladen. Als het opladen gelukt is, zie je dat normaal gezien op je scherm. Heb je dat gezien ?
- je foto werd perfect opgeladen maar werd om een of andere reden (oude foto, niet passend bij thema, kadertje, fel bewerkt, ...) geweigerd door de validator van de challenge (christian). Indien dit zo is, dan krijg je daar wel een mail over. Klopt je mailadres op BD nog ?
Comment