Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kortste winter ooit?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De kortste winter ooit?

    Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
    Ik wou net nog een foto posten en merk nu dat ik flink achter de feiten aanloop... in ieder geval wil ik toch Les danken voor de schitterende taak die hij al die jaren heeft vervuld! Dank hoor en ik hoop stil met velen dat je 97ste geen eindpunt zal zijn...

    grtjs
    Luc
    Wij hopen ook allemaal dat LesC nog niet gaat rentenieren

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #17
      Re: De kortste winter ooit?

      Wat een mooi einde had moeten worden van een perfect getimede en succesvolle challenge is helaas met een pijnlijke sisser afgelopen.
      We kunnen vloeken, we kunnen schreeuwen maar de tijd kunnen we niet meer terugdraaien. Wat gebeurd is, is helaas gebeurd.

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      de scoring laten doorgaan en de resultaten onzichtbaar maken kan niet zo moeilijk zijn
      het huidige deelresultaat vind ik dan ook waardeloos !
      Waardeloos zou ik het resultaat niet noemen...
      Gemiddeld heeft elke foto toch 30 stemmen gekregen. Heeft hun (mijn) oordeel al niet een goed beeld van het te verwachten eindresultaat ?
      We moeten eerlijk zijn, kijk er de laatste challenges op na, heel veel stemmen zouden er niet meer bijkomen.
      Natuurlijk konden er nog wat kleine verschuivingen gebeuren en de verschillen op het podium zijn niet groot. Dus ik begrijp volledig je frustratie.
      Maar als de gemiddeldes al (te lang) zichtbaar geweest zijn met daar nog eens de namen bij, dan kan je moeilijk nog van een eerlijke stemming spreken als je nadien nog laat stemmen.
      Je hebt ook genoeg challenge-ervaring om te weten dat bvb de 1'tjes dan zeker om de hoek loeren...

      Ik hoop vooral dat het voor Les niet de druppel was...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X