Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand augustus 2020

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand augustus 2020

    Vannacht is de 'zomer'-Challenge na twee maanden afgesloten met slechts 17 inzendingen. Ik denk dat we terug moeten gaan naar maart 2019 om zo'n lage opkomst terug te vinden, en toen ging het over een moeilijk thema (de vijf zintuigen: horen).
    Wellicht had iedereen wat beters te doen dan wellicht de belangrijkste 'historische gebeurtenis' uit ons leven op een of andere manier vast te leggen?
    Je kunt de foto's scoren tot het einde van de maand, maar ik moet jullie weer drie onderwerpen voorschotelen waarvan het meest gekozen onderwerp het thema van augustus zal worden.

    1) Straatfotografie (zie je, ik geef je nogmaals een kans om wat met Covid-19 te doen )
    2) In de wolken
    3) Lekker (gewoon de vijf zintuigen: de smaak, maar dan anders verwoord; maar het hoeft niet om eten of drinken te gaan. Wat is er nog lekker?)

    Je kunt je keuze bepalen tot de voorlaatste dag van juli (de 30ste dus), ditzelfde tijdstip.
    11
    Straatfotografie
    0%
    3
    In de wolken
    0%
    2
    Lekker
    0%
    6

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2020

    Slechts 11 stemmen uitgebracht voor het kiezen van onze maandopdracht, maar Lekker haalt een hogere score dan de andere twee samen. Da's duidelijk.
    Begin dus al maar na te denken, al moet je wachten met het maken van een foto tot 1 augustus a.s.
    See you then!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X