Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand april 2020

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand april 2020

    De maart-Challenge, thema nat, is vannacht afgesloten met 33 spetterende inzendingen. Je kunt nog scoren tot het einde van de maand, maar intussen moeten wij alweer vooruit blikken.

    Omwille van de huidige toestand, en de richtlijnen van onze minister van volksgezondheid ("Blijft in uw kot!") is mij gesuggereerd om voor de maand april jullie werkterrein eens te beperken tot binnenshuis. Ik weet het, buiten barst de lente los, en een wandelingetje of een fietstochtje kan geen kwaad, maar wij gaan binnenblijven, tenminste voor het maken van je inzending.

    Ik geef je de keuze tussen de volgende drie onderwerpen:

    1) Stilleven
    2) Produktfotografie
    3) Juwelen en sieraden (inclusief horloges)

    Stemmen kan tot de 30ste maart, dit tijdstip (rond halftien dus).
    21
    Stilleven
    0%
    11
    Produktfotografie
    0%
    7
    Juwelen en sieraden (incl. horloges)
    0%
    3

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand april 2020

    Hoe kunnen we stemmen?gewoon in een reactie hier?

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand april 2020

      als je ingelogd bent in het initiële bericht op een bolletje klikken en dan op "stem nu" daaronder
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand april 2020

        Oei, die vraag is me nog nooit gesteld. Zoals Frakske zegt: je moet wel ingelogd zijn. Dan zie je normaal bovenaan deze pagina dit beeld (misschien niet helemaal hetzelfde, want dit is mijn topic en heb ik dus admin-rechten op - ik zie daar bv ook een potloodje staan)


        Als je ingelogd bent, en dit niet ziet, laat het me dan weten via privébericht, want dan is er iets aan de hand.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand april 2020

          Gisteren zag ik dat niet ,maar vandaag wel. Mogelijks omdat ik gisteren via smartphone aan het kijken was? bedankt!

          Comment

          Working...
          X