Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand September 2019

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand September 2019

    De augustus Challenge liep blijkbaar niet zo gestroomlijnd als het onderwerp suggereert: we sloten vannacht af met twintig geldige inzendingen. Het is al een tijdje geleden, maar ik heb één foto moeten verwijderen. Tja, deelnemen aan onze Challenge, en tegelijk dezelfde foto, in zwart/wit weliswaar, inzenden voor een andere fotowedstrijd, kan niet. Zoiets zou namelijk de anonimiteit van de inzender kunnen schaden. Gelukkig zijn er BD-leden die alles gezien hebben, en zoiets aan mij melden.
    Je kunt de ingezonden foto's nog scoren tot de laatste dag van de maand augustus, maar intussen blikken wij vooruit op het najaar.
    Na een vrij abstract thema ditmaal toch nog eens een concreet onderwerp kiezen misschien? Omdat het weer er (voorlopig althans) nog gunstig uit ziet, een opdracht waarvoor je 'buiten' moet komen?
    Ik geef je de keuze uit:
    1. Bloem(en)
    2. Kapelletje(s)
    3. Spinrag

    Je kunt je keuze bepalen tot de voorlaatste dag van deze maand, zelfde tijdstip als nu (9:41)
    14
    Bloem(en)
    0%
    3
    Kapelletje(s)
    0%
    2
    Spinrag
    0%
    9

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand September 2019

    Mijn keuze ging naar Spinrag, waarom ? het is daarvoor zowat de tijd van het jaar dat die nogal aanwezig zijn hé.
    Bloemen kan zowat het jaar rond, kapelletjes ook maar in mei al zijn die hier en daar nog mooi versierd
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment

    Working...
    X