Niettegenstaande de zomerchallenge over twee maanden liep, was het aantal inzendingen niet echt aan de hoge kant. Te warm misschien, of teveel andere zomerse bezigheden?
De inzendingen kwamen eerst maar langzaam binnendruppelen, en het zag er een tijdje naar uit dat de winnaar van vorige maand (ynor) opnieuw zou winnen, maar toen ik de inzending van Katrien1957 binnenkreeg, was ik er van overtuigd: we have a winner!
Op de eerste plaats dus Katrien1957, gevolgd door ynor, en op de derde plaats SPH, een nieuwe deelnemer, denk ik. Proficiat aan de eerste drie, maar tevens aan de rest van het peleton.
Dank aan diegenen die de foto's wilden scoren.
Het aantal scores lag ook aan de lage kant. Ondanks de 26 inzendingen, zijn er nog teveel foto's die maar juist 20 scores krijgen.
Enfin, we doen voort met de Challenge zolang daar voldoende interesse voor is.
Moet ik herhalen dat:
- de winnaar een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe krijgt;
- dat haar foto tevens wordt genomineerd voor de HoF van Week 31? (Opgelet: een nominatie staat niet gelijk aan een selectie);
- dat haar foto wordt toegevoegd aan de Winnende Challenge-foto's van 2019;
- dat haar foto wordt opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift Shoot. En omdat dit een grotere weergave is, wordt daarvoor een hoge-resolutie foto opgevraagd.
....
Voor de maand augustus is er gekozen voor 'Gestroomlijnd'. Ik ben benieuwd.
De inzendingen kwamen eerst maar langzaam binnendruppelen, en het zag er een tijdje naar uit dat de winnaar van vorige maand (ynor) opnieuw zou winnen, maar toen ik de inzending van Katrien1957 binnenkreeg, was ik er van overtuigd: we have a winner!
Op de eerste plaats dus Katrien1957, gevolgd door ynor, en op de derde plaats SPH, een nieuwe deelnemer, denk ik. Proficiat aan de eerste drie, maar tevens aan de rest van het peleton.
Dank aan diegenen die de foto's wilden scoren.
Het aantal scores lag ook aan de lage kant. Ondanks de 26 inzendingen, zijn er nog teveel foto's die maar juist 20 scores krijgen.
Enfin, we doen voort met de Challenge zolang daar voldoende interesse voor is.
Moet ik herhalen dat:
- de winnaar een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe krijgt;
- dat haar foto tevens wordt genomineerd voor de HoF van Week 31? (Opgelet: een nominatie staat niet gelijk aan een selectie);
- dat haar foto wordt toegevoegd aan de Winnende Challenge-foto's van 2019;
- dat haar foto wordt opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift Shoot. En omdat dit een grotere weergave is, wordt daarvoor een hoge-resolutie foto opgevraagd.
....
Voor de maand augustus is er gekozen voor 'Gestroomlijnd'. Ik ben benieuwd.
Comment