Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2019

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2019

    De zomerchallenge, die zoals gewoonlijk over de maanden juni en juli liep, is vannacht afgesloten met 26 inzendingen. Toch nog een behoorlijke oogst, hoewel de foto's maar druppelgewijs binnenliepen. Velen hebben het thema letterlijk geïnterpreteerd; gelukkig zijn er ook een paar die begrepen hebben dat je op pad alles kunt tegenkomen, en zo had ik het ook bedoeld. Laat ons vooral deze Challenge beoordelen op de kwaliteit van de foto, en niet zozeer op het thematische.
    Scoren kan nog tot het einde van de maand, maar tegen dan moeten wij alweer beslist hebben, wat we de volgende zomermaand in beeld willen brengen.

    Ik stel de volgende drie thema's voor; aan jullie om een keuze te maken. Omdat het momenteel zo heet is, had ik aan 'sneeuw' gedacht, maar de kans daarop is helaas wat klein.
    1. Hitte (en dat hoeft niet eens iets met het weer te maken te hebben. Hoe breng je hitte, of iets heets in beeld?
    2. Omheining of hekwerk
    3. Gestroomlijnd

    Kiezen kan tot de voorlaatste dag van de maand, tot 30 juli dus, dit tijdstip.
    12
    Hitte
    0%
    1
    Omheining of hekwerk
    0%
    5
    Gestroomlijnd
    0%
    6

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2019

    Denk eraan: morgenvroeg even vóór 9u wordt deze enquête afgesloten. Ik heb nog wat weinig stemmen, vind ik.
    Ook de Challenge-foto's kunnen nog geëvalueerd worden en dit t.e.m. de 31ste!
    Dank voor eenieders medewerking.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

    Comment

    Working...
    X