salt:Zrfsql: SELECT UserId, username FROM CHALLENGE_Users where username='rept' and Password='xxxxxx'
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Inlog weer kapot
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Inlog weer kapot
Ik had geen probleem om in te loggen.
Zou het kunnen dat je nog je oud (ander) paswoord gebruikt om in te loggen ? Christian ging normaal gezien zorgen voor de migratie van de challenge-database, (uit een andere topic meen ik te mogen afleiden dat dat intussen gebeurd is; christian) wat betekent dat je je nieuw paswoord moet gebruiken en dat nieuwe leden vanaf nu ook mogen meedoen
Mijn fotowebsite : www.filover.be
-
-
Niet dat we willen zagen, maar wordt er gewerkt aan een oplossing?
(foto's uploaden lukt ook niet zonder in te loggen, daarmee...)
Thanks!http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX
Comment
-
-
filipo:en dat nieuwe leden vanaf nu ook mogen meedoen
met m'n huidige login en PW krijg ik steeds 'user not found'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMfilipo:
help, hoe kan ik als nieuw lid inloggen? of is dit beperkt tot vzw-leden?
met m'n huidige login en PW krijg ik steeds 'user not found'
Blijkbaar zijn er nog wat kleine foutjes naar aanleiding van de migratie en zijn er nog dus wat inlogprobleempjes zowel voor oude als nieuwe leden. Christian zal wel het nodige doen. (Christian lees je dit). Even geduld dus ...
======
EDIT : ik lees nu pas () dat het nog even wachten is voor de nieuwe leden om te kunnen deelnemen aan de challenge, zie christian's update van 30/09/2004 in deze topic ...
By the way : de foto's van de "emoties"-challenge zijn niet meer te bekijken:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Subquery returned more than 1 value. This is not permitted when the subquery follows =, !=, <, <= , >, >= or when the subquery is used as an expression. /list_image_v2.asp, line 115Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Het inloggen werkt bij mij niet altijd, maar ik heb hier eens gelezen dat als je (als je op het index van de BD site naar de challenge wil gaan) tegelijkertijd de linkermuisknop + SHIFT indrukt dat het dan wel gaat, Dus nu ik dat braaf doe, lukt het inloggen mij altijd.Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
-
Ik kan nog steeds niet inloggen en krijg nog altijd dezelfde melding. En ik ben zeker geen nieuw lid.Gallery: http://www.fotogallerij.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reptIk kan nog steeds niet inloggen en krijg nog altijd dezelfde melding. En ik ben zeker geen nieuw lid.
Christian, ik denk dat het op prijs zal gesteld worden indien je jouw visie op dit probleem hier eens kenbaar zou maken om ons gerust te stellen...
Gaat de challenge deze maand een normaal verloop kunnen hebben
Gaan de toegekende punten bij de juiste foto's terechtkomen ??
Waarom staat er trouwens op de beginpagina geen indicatie meer over het aantal ingestuurde foto's, ratings en comments ?
Heb je een zicht op de situatie ? Zie je het rooskleurig in of heb je ondertussen al de helft van je haar uitgetrokken (in de veronderstelling dat je er nog hebt tenminste)
Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
-
Nee ben niet met vakantie; heb het echter enorm druk en heb het hier niet echt kunnen volgen...
Mensen die volgende fout krijgen:
SELECT UserId, username FROM CHALLENGE_Users where username='username' and Password='123456789abdef1234567890'"
Kunnen proberen om in te loggen met een ander (ouder) paswoord...
Ik zal een nieuwe export vragen aan Peter van de huidige forum gebruikers en deze manueel importeren in de challenge en hopelijk worden de meeste problemen daarmee opgelost...Christian D.
Comment
-
Kunnen we onze foto's niet (uitzonderlijk) op een andere manier tot bij jullie krijgen? We zijn nu halfweg en vele leden kunnen nog niet inloggen/raten/deelnemen.http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PyroKunnen we onze foto's niet (uitzonderlijk) op een andere manier tot bij jullie krijgen? We zijn nu halfweg en vele leden kunnen nog niet inloggen/raten/deelnemen.
Christian, kan je paswoord niet resetten ofzo? Of PM'en?Gallery: http://www.fotogallerij.be
Comment
Comment