Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand November 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand November 2018

    De oktober-Challenge, thema: Herfst, is vannacht afgesloten met 55 inzendingen. Ik denk dat we al heel ver in de tijd moeten teruggaan om een dergelijk aantal terug te vinden.
    Ik hoop nu alleen maar dat de inzendingen op zijn minst even veel scores krijgen, zoals in dit draadje wordt aanbevolen: https://forum.belgiumdigital.com/f13...en-564101.html
    Ik heb ook nog gewacht op een viertal inzendingen die tijdens de laatste dagen zijn binnengekomen, en niet helemaal voldeden aan de voorwaarden. Telkens hetzelfde euvel: onvolledige exifgegevens. Zorg er dus voor dat in de software waarmee je de foto's van camera haalt, eventueel aan RAW-ontwikkeling doet en tenslotte verkleint voor inzending nergens het vakje 'verwijder exifdata' aangekruist is. Maak je echt geen zorgen dat de naam van de fotograaf blijft staan, want die wordt door de oplaadsoftware verwijderd; bovendien moet ik alle veldjes nakijken om te voorkomen dat je identiteit gelekt wordt!

    November alweer, en de voorlaatste Challenge van het jaar wacht ons.
    Ik stel drie thema's voorop, en de meerderheid bepaalt welke opdracht het thema van de maand zal worden. Maak je keuze vóór 30 oktober, ditzelfde tijdstip (maar dan wel winteruur): 9:06

    1. (De vijf zintuigen) Horen;
    2. Herinneringen;
    3. Lampen
    17
    Horen
    0%
    2
    Herinneringen
    0%
    4
    Lampen
    0%
    11

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand November 2018

    Herinneringen graag.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand November 2018

      Lampen.
      Dat schept meteen heel wat fraaie mogelijkheden ;-)
      Amateur fotograaf,
      lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand November 2018

        Het is lampen geworden, maar de twee andere opties gaan opnieuw 'in de pot', wat betekent dat ze zeker zullen hernomen worden als keuzemogelijkheid.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

        Comment

        Working...
        X