Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spooky en deelname

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spooky en deelname

eens kijken of spooky ook deze keer een forum start met waarom er zo weinig deelnames zijn. zelfs minder dan met 'emoties', wat voor velen het moeilijkste onderwerp was. uiteraard zijn de ratings nog niet gedaan, maar op zeven dagen tijd zouden er nog een 2.000 ratings moeten komen om een gelijk aantal te hebben met de vorige challenge.

waaraan dit ligt? wel, dat is juist de vraag. ik ben zelf amateur en beginner. het is niet dat ik me laat ontmoedigen door betere foto's. maar eerst moet je een speelgoed vinden waar je mee aan de slag kan, dan moet je een originele setting vinden, en dan begint het fotografische werk nog maar pas. dit is niet op enkele uren afgerond. 's avonds na het werk beginnen weinigen eraan, de weekends zitten ook vol. wanneer kan men er dan aan beginnen? volgens mij is 'tijd' de belangrijkste factor. ik laat me zeker niet afschrikken door andere foto's.

de altijd goede kwaliteit van de winnaar (van sommige toch, over andere ben ik het helemaal niet eens met de rest), maakt dat er nog meer aandacht moet gaan naar onderwerp, setting en fotografie. TIJD !!!!!!!!!!!!!!

of soms nog andere redenen ook? spooky, ik draag dit forum op aan jou.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Re: spooky en deelname

Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
    de altijd goede kwaliteit van de winnaar (van sommige toch, over andere ben ik het helemaal niet eens met de rest), maakt dat er nog meer aandacht moet gaan naar onderwerp, setting en fotografie. TIJD !!!!!!!!!!!!!!