Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2018

    De juni-juli 2018 Challenge, met als thema: Zomer, is vannacht afgesloten met 44 inzendingen. Scoren kan tot het einde van de maand.
    Maar nadat ik het zomerthema zelf gekozen had, is het weer aan jullie om uit de volgende drie mogelijke opdrachten te kiezen:
    1. Boten
    2. Gestroomlijnd
    3. Vliegen (alles wat kan vliegen, al hoeft het niet in de vlucht te zijn )

    Je krijgt een vijftal dagen om je keuze te maken. De poll sluit op 30 juli, 10u30.
    18
    Boten
    0%
    6
    Gestroomlijnd
    0%
    6
    Vliegen
    0%
    6

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2018

    Nog nooit voorgevallen. De enquête werd om 10u30 automatisch afgesloten met drie gelijke opties. Een muntje (kruis of munt) kon me nu niet helpen, dus even een paar speelkaarten genomen en mijn vrouw blindelings eentje laten trekken:



    Het is Optie 1 geworden! Dus het thema voor augustus 2018 wordt 'Boten' (mag ook in het enkelvoud, hoor).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand Augustus 2018

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Nog nooit voorgevallen. De enquête werd om 10u30 automatisch afgesloten met drie gelijke opties. Een muntje (kruis of munt) kon me nu niet helpen, dus even een paar speelkaarten genomen en mijn vrouw blindelings eentje laten trekken:



      Het is Optie 1 geworden! Dus het thema voor augustus 2018 wordt 'Boten' (mag ook in het enkelvoud, hoor).
      alleen gestroomlijnde vliegboten had ook gekund in dat geval ...
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment

      Working...
      X