En Katrien1957 is alweer de winnaar van de BD-Challenge, ditmaal die van maart 2018, met als thema: dubbel. De concurrentie was nochtans erg sterk, en lang ging het haasjeover tussen haar inzending, en die van filipo (tiens, da's weer even geleden dat wij jou gezien hebben) en Frakske, die er erg vroeg bij was (ingezonden op 1 maart!), en lang de eerste plaats innam. Zij worden respectievelijk tweede en derde, maar het puntenverschil is niet erg groot.
Negenentwintig inzendingen in totaal, wat slechts eentje minder is dan de vorige maand.
De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. De bonnen zijn voortaan digitaal, dus Katrien mag van mij een email verwachten.
Mijn gelukwensen gaan naar de eerste drie, maar ook naar alle deelnemers. Dank zij jullie allemaal kunnen we de Challenge levendig houden.
Aan het thema van april kan ik voorlopig geen touw aan vastknopen. Hopelijk jullie wel?
Negenentwintig inzendingen in totaal, wat slechts eentje minder is dan de vorige maand.
De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. De bonnen zijn voortaan digitaal, dus Katrien mag van mij een email verwachten.
Mijn gelukwensen gaan naar de eerste drie, maar ook naar alle deelnemers. Dank zij jullie allemaal kunnen we de Challenge levendig houden.
Aan het thema van april kan ik voorlopig geen touw aan vastknopen. Hopelijk jullie wel?
Comment