Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

    De januari-Challenge, thema: food, werd vannacht afgesloten met 30 gunstig gevalideerde inzendingen. Scoren kan tot het einde van de maand.
    Voor de maand februari stel ik volgende thema's voor. Het is aan jullie om te beslissen wat het gaat worden.
    1) Kunst
    2) Kei
    3) Kind

    Stemmen kan tot 30 januari a.s., zelfde tijdstip als nu.
    21
    Kunst
    0%
    7
    Kei
    0%
    12
    Kind
    0%
    2

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand Febuari 2018

    Met bijna 60% van de stemmen wordt "kei" het onderwerp van februari. Keimoeilijk, dus!

    (ik heb nog altijd een paar thema's achter de hand, maar nieuwe onderwerpen blijven welkom, liefst per PB)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand Febuari 2018

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

      (ik heb nog altijd een paar thema's achter de hand, maar nieuwe onderwerpen blijven welkom, liefst per PB)
      Lukt mij niet via PB ...
      Het valt mij op dat heel wat beelden deze maand in de normale vertoning vrij onscherp overkomen, het verschil is nogal duidelijk met de beelden in ware grootte ...
      Is er wat gewijzigd aan die compressie-software ?
      Kan ook zijn dat het mij nu meer opvalt omdat het nu haast allemaal close-ups zijn.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Lukt mij niet via PB ...
        Het valt mij op dat heel wat beelden deze maand in de normale vertoning vrij onscherp overkomen, het verschil is nogal duidelijk met de beelden in ware grootte ...
        Is er wat gewijzigd aan die compressie-software ?
        Kan ook zijn dat het mij nu meer opvalt omdat het nu haast allemaal close-ups zijn.
        Wat is het probleem? Mijn mailbox zit toch nog niet vol?
        Geen idee of er wat aan de compressiesoftware gewijzigd is. Da's trouwens ook iets wat ik (of niemand van BD, vrees ik) in de hand heeft.

        Heb intussen al van enkele mensen suggesties gekregen, dus mijn lijstje is weer een lijst geworden. Het is altijd wel een beetje puzzelen, zien of een bepaald thema nog niet aan bod geweest is, zien of het onderwerp zowel met een point&shoot als met een dSLR (en alles tussenin) kan gemaakt worden...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Wat is het probleem? Mijn mailbox zit toch nog niet vol?
          Geen idee of er wat aan de compressiesoftware gewijzigd is. Da's trouwens ook iets wat ik (of niemand van BD, vrees ik) in de hand heeft.

          Heb intussen al van enkele mensen suggesties gekregen, dus mijn lijstje is weer een lijst geworden. Het is altijd wel een beetje puzzelen, zien of een bepaald thema nog niet aan bod geweest is, zien of het onderwerp zowel met een point&shoot als met een dSLR (en alles tussenin) kan gemaakt worden...
          Ik kreeg 2 x een foutbericht met de mededeling dat de moderator niet bereikt kon worden ... en dat om een ik zou niet meer weten om welke reden.
          ik stuur nu gewoon een testje ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

            En nu lukt het gewoon !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand Februari 2018

              Inderdaad... Nu, da's wel leuk dat als ik er niet ben, het systeem dat weet en zegt dat de Mod niet kan bereikt worden. Bijzonder vreemd. Maar 't is opgelost!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X