Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand januari 2017

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mogelijke thema's voor de maand januari 2017

Vrolijk Kerstfeest allemaal!

De december 2016 Challenge, thema: strepen, is vannacht afgesloten met 33 geldige inzendingen.
    Scoren en/of becommentariëren kan nog tot het einde van het jaar, maar pas op: dat is er sneller dan verwacht, want de dagen zijn alweer aan het lengen en het nieuwe jaar is al aan het einde van de week te zien!

Om de aftrap te geven voor de Challenge 2017, stel ik voor januari de volgende drie thema's voor:

1. Sterren;
    2. Trappen;
    3. Druppels.

Je kunt je stem uitbrengen tot de voorlaatste dag van de maand (of van het jaar), zelfde tijd als nu.
    Dank je om mee te helpen om van de BD-Challenge een sukses te maken, ook in het nieuwe jaar 2017.
    28
    Sterren
    0%
    11
    Trappen
    0%
    12
    Druppels
    0%
    5

The poll is expired.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Mogelijke thema's voor de maand januari 2017

Het wordt trappen kijk maar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

D'er is momenteel een voorsprong voor Trappen, toegegeven, maar er zijn nog dagen in het jaar 2016... Na de strepen van de (nog niet helemaal) afgelopen Challenge, wil ik nu de sterren zien! Stars & Stripes, begrijp je? Het hoeven niet eens echte hemellichamen te zijn, de kerstboom staat er ook nog even, een stervorm is een typisch beeld...
      En dan hebben we het niet eens over druppels gehad, de regen die we vandaag ipv sneeuw gekregen hebben, en die we de komende dagen en weken wellicht nog krijgen. Maar druppels vind je elders evengoed.

Dus... nog niet te vroeg victorie kraaien. De keuze kan nog alle kanten op!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ja Les, je hebt gelijk. De twee andere thema's zal je wel denk ik, nog eens moeten aanbieden. Want de trappen lopen op in de polls. Maar zoals we weten van de politiek, kunnen die ook liegen. :-)
        Beste wensen aan alle Challengers.
        We blijven meedoen in 2017,
        Xavier
        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
        Laat de commentaren maar komen.

Comment

Tot mijn grote verbazing kwamen na een eerste fikse 'sprong' van het thema Trappen ook de andere twee opzetten. We sluiten af met een verschil van slechts één stem tussen Trappen, dat het dus haalt, en Sterren, die op een ander moment wel eens aan bod zullen komen.

Comment

Te laat gemerkt dat ik de "onschuldige kinderhand" had kunnen activeren
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X