Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand november 2016

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand november 2016

    Met een mooie oogst van 55 geldige foto's werd vannacht de oktober Challenge (thema: herfst) afgesloten. Je kunt nog commentaar geven en/of de foto's beoordelen tot het einde van de maand.
    Maar hier ben ik alweer met een nieuwe meerkeuzevraag.
    Voor november had ik gedacht aan:
    1. Paraplu('s)
    2. Strepen
    3. Vergankelijk

    Je kunt het nieuwe thema mee helpen kiezen tot de voorlaatste dag van oktober. Dank bij voorbaat!
    25
    Paraplu('s)
    0%
    9
    Strepen
    0%
    6
    Vergankelijk
    0%
    10

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2016

    Het was weer een nek-aan-nek race tussen de drie thema's, maar uiteindelijk -zonder mijn stem te hoeven gebruiken- werd het pleit beslecht. Voor november is de opdracht: vergankelijk.
    Begin alvast na te denken, maar denk eraan: niet schieten vóór de eerste van de maand, en dat is pas dinsdag a.s.

    Voor de lopende Challenge (thema: Herfst) kun je nog tot de laatste dag stemmen en/of een commentaar geven. Doen a.u.b.! Ik ben daar iedereen dankbaar voor.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X