Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand oktober 2016

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand oktober 2016

    De september 2016 Challenge (thema: bruggen) is vannacht afgesloten met 35 geldige inzendingen. De wedstrijd kwam ditmaal wat moeizamer dan anders op gang, en ik begon al te denken: maar enfin, toch bruggen genoeg te vinden in je omgeving?
    Maar toen begonnen ze binnen te druppelen, de ene al wat mooier (of met meer kans op winnen?) dan de andere.
    Je hebt nog tot de laatste dag om de ingezonden foto's te scoren en/of van commentaar te voorzien.
    Mag ik aan iedereen (en niet alleen diegenen die sowieso al met de Challenge bezig zijn) vragen om de inzendingen te bekijken en van een eerlijke score te voorzien? Des te meer mensen de foto's scoren, des te rechtvaardiger de uitslag...
    Voor diegenen die nu nog niet weten waar die inzendingen zich bevinden, geef ik hier nogmaals het adres: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=60

    Al genieten we de afgelopen weken nog van een z.g. "Indian Summer", de meteorologische herfst is intussen begonnen, en je begint dat te merken. Een thema dat ik eigenlijk maar één keer per jaar kan aanbieden is dus de herfst.
    Maar ik laat aan jullie de keuze tussen:

    1. Herfst
    2. Strepen
    3. Spinrag

    Maak je keuze vóór 29 september, zelfde tijd als nu. Dank je.
    22
    Herfst
    0%
    9
    Strepen
    0%
    8
    Spinrag
    0%
    5

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)
Working...
X