Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

    Vannacht is de juni-juli 2016 Challenge afgesloten met 38 geldige inzendingen (tenzij er nog een lijk uit de kast zou vallen). Vanmorgen werd ik gevraagd om een inzending terug te trekken, omdat een commentator in een commentaar blijkbaar te kennen had gegeven dat hij/zij de inzender van de foto kende.
    Mag ik vragen om in het vervolg zoiets aan de Mod te melden, ipv in de commentaren te schrijven? Dank voor ieders medewerking.
    Je kunt nog scoren, becommentariëren tot het einde van de maand.

    Voor augustus geef ik jullie de volgende drie opties:
    1. (Bootje) varen
    2. Sport of spel
    3. Dier(en)

    Je kunt je keuze maken tot 30 juli, 10:09
    24
    (Bootje) varen
    0%
    8
    Sport of spel
    0%
    5
    Dier(en)
    0%
    11

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC
    Vanmorgen werd ik gevraagd om een inzending terug te trekken, omdat een commentator in een commentaar blijkbaar te kennen had gegeven dat hij/zij de inzender van de foto kende.
    Mag ik vragen om in het vervolg zoiets aan de Mod te melden, ipv in de commentaren te schrijven? Dank voor ieders medewerking.
    Beste Challengers,
    Ik was degene die mijn foto heb laten weghalen. Het moet me nu toch van het hart degene te feliciteren die in zijn commentaar mijn initialen vermeldde voor zijn/haar supervlugheid. Mijn foto heeft welgeteld één dag op FB gestaan. Ik haalde deze weg omdat hij volgens mij niet pastte in het serietje. En plaatste deze vervolgens in de Challenge.
    Had ik zelf niet gekeken naar de commentaren op mijn foto (en dan ook gemeld aan Les), was het een volwaardige deelneming geweest. Niet dat het nu een schitterende foto was, maar toch...
    Enfin, misschien maar beter zo, want de commentaren achteraf waren misschien niet zo "gezellig" geweest, zoals het tegenwoordig de trend is op het forum...
    Last edited by marie-anne; 28 juli 2016, 10:41. Reden: tikfout
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

      Sport / Spel natuurlijk.

      Je gaat die dieren toch niet (mis)bruiken voor een foto challenge op een forum zeker.

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

        Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Beste Challengers,
        Ik was degene die mijn foto heb laten weghalen. Het moet me nu toch van het hart degene te feliciteren die in zijn commentaar mijn initialen vermeldde voor zijn/haar supervlugheid. Mijn foto heeft welgeteld één dag op FB gestaan. Ik haalde deze weg omdat hij volgens mij niet pastte in het serietje. En plaatste deze vervolgens in de Challenge.
        Had ik zelf niet gekeken naar de commentaren op mijn foto (en dan ook gemeld aan Les), was het een volwaardige deelneming geweest. Niet dat het nu een schitterende foto was, maar toch...
        Enfin, misschien maar beter zo, want de commentaren achteraf waren misschien niet zo "gezellig" geweest, zoals het tegenwoordig de trend is op het forum...
        Vandaar dat er een oorverdovende stilte was te horen van uit Z-Frankrijk de laatste maanden.
        ..............
        Ik had hier nog een heel epistel getypt, maar het dan toch maar weggelaten, gezien het dreigende zwaard van de heer Damocles boven ons hoofd zwiert .
        Ze hadden weer gezegd, 't is weer hij die het schrijft... maar als niemand het schrijft of durft schrijven dan doe ik het soms en dat wordt niet altijd in dank afgenomen.
        Nog veel fotografeerplezier daar in la douce France. Wij komen er weer aan in september, maar niet in jouw regio .

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

          Hey,

          Iets anders, we schrijven 1 aug 9u25 en de uitslag van de vorig challange is nog niet bekend?
          Onze moderator een zwaar feestje gehad gisteren
          Grts

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

            Volledig mijn fout, Woody04. Nadat de uitslag van de stemming hierboven afgesloten werd (en dat was op 30 juli), was het mijn taak om de nieuwe Challenge klaar te zetten. Dan, bij de overgang van de 31ste juli op de 1 augustus, middernacht dus, wordt de lopende Challenge (fotografeer een fotograaf) automatisch afgesloten door onder elke inzending de score en het aantal commentaren te vermelden, en wordt de nieuwe Challenge zichtbaar voor iedereen.
            Maar -door allerlei omstandigheden, maar vooral door mijn vergeetachtigheid- had ik geen nieuwe in de wachtrij staan.
            Dat is nu gebeurd, maar ik vrees dat er nog een manuele ingreep nodig is, want nadat ik een nieuw album gecreëerd had, is dat niet automatisch tevoorschijn gekomen als Challenge van augustus.
            Ik hoop dat de 'technische dienst' dit snel kan oplossen.
            Even geduld dus.

            Omdat een en ander niet zo voor de hand blijkt te liggen, was de eenvoudigste oplossing om -voor één keer, ik zal proberen het nooit meer te vergeten!- de Challenge te laten uitgaan op de 2de van de maand. Dus je zult nog geduld moeten hebben tot middernacht vandaag...
            Last edited by LesC; 1 augustus 2016, 10:21.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

              Hey LesC,

              Situaties die kunnen gebeuren hé.
              Heb daar absoluut geen probleem mee hoor, maar ik zat een klein beetje op licht lauwe (of waren het hete?) kolen
              Bedankt dat je alles in goede banen leidt.
              Grts Woody04

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

                Bedankt, Woody04! Check even je email, want ik heb nog gg van jou nodig.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2016

                  Proficiat aan Woody04 en de rest van het podium voor de zomerchallenge.

                  Comment

                  Working...
                  X